Lilypie Third Birthday tickers

Oktober 31. A nagy csaladi vacsora!


Ma fel 12kor keltunk...Kata barinom hivott,hogy mi van mar csorogtem????Jah merthogy ma 11kor kellett visszatelefonalni.Mondom neki meg nem most keltunk.
*****
Viszont ahogy letettem a telefont mar hivtam is oket mikor jott a rossz hir,hogy nem osztodnak...egyenlore egyet lat megtermekenyulni ami magatol termekenyult meg(na mar itt elvesztettem a fonalat mert arrol volt szo ICSI-vel lesz) de azt hittem vgy lehet csak azt akartam hinni,hogy ez igy normalis hisz maguktol termekenyulnek...ido kell az osztodasnak indulasra.Kavarogtak a gondolatok a fejemben hiaba ezt nem lehet csak ugy kikapcsolni mint egy tevet.
*****
Elkeszulodtunk es felmentunk a Citadellahoz.Szep napos idonk volt bar parom nem ngyon tudta elvezni ezt mert o most is faradt volt meg mindig nem allt at de emlexetek en is igy voltam 1hetig!!!Vettunk hutomagnest is na nem itthonra hanem majd viszem ki a kinti gyujtemenyemhez.Vettunk 2kepeslapot is egyet anycijanak egyet pedig a baratoknak japoba.Gyors fotozas es mar indultunk is anyuekhoz.Jo mondjuk ez egy kesoi ebed volt mert 2-3ra kellett menni.
*****
Mi fel 3ra mentunk de mar tukon ultek hol vgyunk.Ott volt anycim,batyam,ocsem,uncsitesom a parjaval es a lanyuk,kerianyum meg mi 9en mint bratyom szulinapjan.Mindenki bemutatkozott es mar leis ultunk enni.Husileves cernametelttel...parom annyira meg szerintem sosem evett ilyet,hogy a levesben villaval kezdte el kutyulni a tesztat.Ugy vettem ki a kezebol,hogy ezt kanallal esszuk...labat es nyakat nem vallalt be en viszont megmutattam neki,hogy kell enni hahaha aztan jott a sult oldalas,sult kacsacomb,palacsinta...
Meghozza ne is akarmilyen palacsinta angol palacsinta amit parom szeret ngyon....amit ugy kell csinalni hogy citromot rafacsarsz a palira erzessel es arra kristalycukor ennyiiii ngyon finom csak ajanlani tudom :-) Az egesz csalad kiprobalta es mindenkinek ngyon izlett!!!Azt mondanom se kell anyum mar alig hogy beleptunk palinkaval tomte volna pedig nem is egy nagy ivo mondtam neki elobb had egyunk ma ne ures gyomorra.
*****
Na kaja utan megint szobajott a palinka es parom ugyesen taktikava azt mondta anyumnak ha o is iszik akkor o is fog hahaha anyum sosem iszik de ez igy volt fer...batyam vezetett uncsitesom parja szinten ugyhogy anyum uncsitesom (Aniko) Parom es ocsem ivott...egy futyuloset aztan megegyet es megegyet hahaha a hangulat a tetofokara hagott bar a poenok magyarul repkedtek es forditottam mindent igy nem maradt ki o sem a nevetesbol.
*****
Egy orat szerettem volna maradni mert mondom o ugysem ert semmit majd halalra unja magat haaat 6utan indultunk el talan volt fel 7is...atmentunk a batyamhoz is egy picit...jah 10percre mutogatott nekunk fotoalbumokat Kenyarol,Seychelle,Thaifold,Mexico ilyesmi...erdekes volt...jokat rohogtunk mert volt benne par "pucer" kep parom meg alig merte lapozgatni nehogy valami olyat lasson amit nem akar hahahahaha este 9ig ott ultunk aztan vissza a hotelbe.
*****
Mar nem akart menni sehova pedig meg a Vaci utca hatra volt de azt mondta faradt mar ne menjunk...rendeltunk a szobaba kajot es durmolas...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése