Lilypie Third Birthday tickers

November 5. Egesz napos magas nyugalmi pulzus szam azaz tachycardia!

A mai nap mar bekellett ernem delig a korhazba leadni a gepet szal nem teljesen 24oras volt ez hanem 20...en mar idoben ott ultem...

20percet vartam,hogy levegyek a gepet...aztan meg a szemben levo csaj kezdett el velem beszelgetni aki at is ult az en oldalamra es jol eldumaltuk az idot es mosolyogtunk a turelmetlennel turelmetlenebb "betegeken" akik barki jott ki vgy ment be feherkoppenyes elkaptak es elkezdtek zaklatni oket.Nekem mikor levettek megmondtak uljek le kint kicsit varni kell majd szolnak en megertetem ezert nem is zaklattam senkit sem tudtak ott vgyok es ha rajtam a sotr majsd behivnak.

Na ez az a hely ahova nem idopontra jonnek ugye az emberek csak sima egesz napos rendeles van(Kardiologia)En csak annyira kaptam el a noverket van e idom elmenni egy uditoert meg hogy radobjak a kocsira es o azt mondta vaaan van menjek nyugodtan...na futas lefele kisboltba mert a korhazban ugye nincs bufe...utana at megneztem meddig jo a parkolojegy jaahh hogy mar le is jart radobtam meg 2ig bar mondom en mar ugysem leszek itt egy orat.

Felmegyek es mondja a szemben levo lany ahogy lementem egybol szolitottak :-o mondom az fasz@ es mar nyilt is az ajto megyek oda mondom itt lennek...de mar varnom kellett meg 1jo 15percet aztan jottem sorra.Nem is ertem,hogy jottem en mert a csaj aki utanam volt pl elottem jott.Na mind1 bementem leulok a doki meg elkezdi nezegetni az egesz anpos eredmenyeket es mondja nekem magyarazza,hogy mi meg hogy meg a szamokat meg a szakszavakat mutatja is a diagrammokat ,mintha egy kollegaval beszelgetne....

Mondom a dokinak ne haragudjon en nogyogyaszati dolgokhoz ertek de ebbol meg nem doktoraltam le...igy mikor mondott egy szamot arra rakellett kerdeznem akkor ez most jo?Meg,hogy mennyi a normal...nagyjabol megertettem.Lenyeg az eredmenyemnek,hogy a normal nappali idoszakban nekem 100-120/perc a pulzusom ami egy normal esetben 60-80/perc erre azt mondta ez sok...es hogy az a baj,hogy vegulis egesz nap magas volt szal nem csak egy kissebb idoszakokra amikor mondjuk valami tortent hanem csak ugy szimplan....

Ezeket amugy nem percenkent merik hanem orankent es igy felvoltak egy oszlopban sorakoztatva egy oraban hanyat dobbant a szivem....hat a lista elegerdekes mert alighogy elhagytam a rendelot a rakovetkezo oraban mar majdnem 6000vert de hogy lassatok mirol beszelek felis sorolom itt nektek hatha meg egy olyan is hozzatud szolni aki esetleg ert is hozza...ezek az oras meresek amire azt mondta a doki,hogy a normal az olyan 4700lenne/ora ami nekem van is csak az az alvas alatt...annak nappal kene annyinak lenni...




Segitsegkepp meg elmondom,hogy fel 4korul fekudtem le es 10:30kor csorgott az ora...dokim ngyon segito kesz volt tenyleg le a kalappal nem sietett kielemezni hanem drummogott meg gondolkodott mi meg hogy legyen...mert azt mondta ez azert nem jo,hogy egesz nap valakinek 100felett van a pulzusa es jo lenne tudni mitol van.Adott volna egy gyogyszer ami lelassitja a szivemet kicsit de mivel,hogy babat akarunk azt meg akkor nem igazan ajanlana....tok tanacstalan volt...

Vegul abban maradtunk tovabbkuld o meg engem a regi Honved korhaz helyen allo nem tom melyik intezmenybe...mert o meg szeretne ha tovabb vizsgalnanak es hatha ez a masik proffesszor tudna adni valami olyan gyogyszert ami nem problema ha babat szertnenk.Ez a doki csak kedd es csutortok rendel igy mar csak jovoheten lesz idom elmenni kedden es nem is tudom sikerul-e becsusznom egy vizsgalatra dehat ez van...en mar annak is ngyon orulok,hogy a keruleti egeszsegugyi kozpontban ilyen rendes normalis doktor van a kardiologian,mint ez a doki es semmi protekcio meg ismeretseg nelkul!!!!

Szeretnem ezuton is megkoszonni az aggodalmat es segitseget amit,mint egy igazi lelkiismeretes orvos vegzet!A neve Dr.Magyar Zoltan es o a foorvos a IX.keruleti szakrendeloben!

Kicsit rakerestem a neten erre de nem ngyon mertem mert nem akarok osszeolvasni minden hulyeseget hisz a doki is megmondta minden leletem jo semmi bajt nem talaltak egyedul a pulzusom magas...ezuton is uzenem az ellensegeimnek nem keszulok meghalni hahaha

Ezek meg itt a tegnapi kepek Kataval de mar nem fertek be oda...ez pedig igy sorozatban jo...ugyanis amikor beallitjuk az idozitot egyszerre 3kepet keszit es ezert meg az elso normalis a masik mar hulyulos a harmadikom meg mar nem is tudunk pozolni a rohogestol....




A ket idetlen de legalabb mi tudunk meg egy ilyen nap utan is nevetni ;-)

2 megjegyzés: