Lilypie Third Birthday tickers

2010.Majus



Szentendren jartunk ebedelni...




Onnan az utunk Visegradba ment...



Majus 11.

Kukuccs Cool Embarassed Embarassed Na ide is eljutottam...nem magyarazkodom..egyszeruen nem tudtam jonni neha meg kedvem se volt de hianyotatok azert Wink Most csak magamrol egy kisebb regeny aztan holnap vegre titeket is visszaolvaslak es irok mindenkinek Cool Hat hazajottem es nagy lendulettel vetettem bele magam az intezkedesekbe Cool japanban meg az uccso napok orultek haza volt mindenkivel talizni vacsizni csaladdal baratok meg a gepet se volt idom bekapcsolni nem hogy bnetezni Embarassed

Szal miota hazajottem masfel hete multheten inteztem a papirokat lekell fordittatnom japanrol magyarra,aztan jott meg egy papir meg elotte meg emailben ezt mar elkuldtek hogy addig is elkezdodjon a forditas tegnap bevittem az eredetit es ha minden rendben megy meg a heten eljutok az anyakonyv vezetohoz Rolling Eyes

Jah azt is kutattam,hove menjek melyikhez meg ismeros kellett volna hogy meglegyen gyorsitva mert ez igy elorelathatolag 2honapnak nez ki Shocked es mar olyan sokat voltunk tavol es kiderult az is,hogy nem szeret o sem kint lenni es nem jo a melo se es nem szereti NY-ot sem Rolling Eyes valahol hibasnak erzem magam en is ebben mert en sem ereztem jol magam igy nem volt konnyu helyzetben es hiaba probalta o megszokni... Rolling Eyes na mind1 azon vgyok,hogy mielobb mellette legyek es probaljam a maradek otttattozkodasunkat minnel nyugodtabba es kellemesebbe tenni...es persze majd probalom jolerezni is magam mert neki meg egyenlore ott van munka es igy maradunk nem megy egyik naprol a masikra,hogy visszakoltozzunk japanba bar ezek a tervek.Melot is nezett mar mikor ott volt most szal ezek valahogy sokkoltak engem...en azt hittem azert legalabb o nem erzi ilyen szarul magat ott,mi nt en Rolling Eyes Es akkor csorikam egyedul volt 2honapig taliztunk 10napra es most megint 2honapnak nezunk elebe Mad szal szegenykemet nagyon sajnalom Rolling Eyes Sad Confused Rolling Eyes

A gyurum visszavitte mert a meretet megkell csinalni es amikor jon alairni a papirokat akkor hozza a karikagyurukkel egyutt Cool mar minden kivan valasztva es alig varom,hogy az ujjamon legyen. Very Happy Hogy milyen erzes ez..hat nem leirhato...es fantasztikus mert vegre ugy erzem en is tartozom valahova...ohozza es azonkivul,hogy nem konnyu a gyerekvallalas az en esetemben igy is belement ami ngyon ngyon sokat jelent nekem Rolling Eyes hisz ugy ahogy vgyok minden hibammal kellek neki forever Razz Wink

Most mar tudok tervezni es annyi minden van a fejemben...viszont igy a lombikozas kicsit majd hatterbe szorul.Bar most annyira nagy a boldogsagom,hogy valahogy nem is annyira "erdekel" hisz lassan kikell tuzzek egy napot es lombikozassal nem lehet Rolling Eyes hisz mivan ha epp akkor szulok vgy x honapos leszek vgy mittomen szoval igy nem lehet tervezni es nem lesz semmi bajunk ha kicsit varunk Rolling Eyes szal most lehet nem ferek be az idobe es akkor kesobb meg nem akarom mert par honappal a szules utan se tudnek ugy kinezni ahogy akarok a nagy napra szal most kicsit pihentetjuk a dolgot...es ha minden igaz kovetkezo ev februarjaban szeretnek ujra menni mert akkor meg mindig lehet az eskuvo majusban Rolling Eyes Persze spontankodunk de ev vege fele megkell legyen a datumunk vgy majus vgy agusztus szeptember meg nem tudom.

Kastelyban szeretnenk vgy olyan helyen ahol van zold is...szep hely is...120szemely koruli de meg nem is ngyon szamolgattunk....pesttol is lehet kb 1 masfel orara nem gond.Meg helyszin nincs csak tippek meg kene egy szervezo is valami jo es megbizhato mert en nem leszek itthon es igy eleg nehez intezkedni igy most amig itthon vgyok addig is helyszinnezes,torta,templom,vofeny,zenekar stb kereses...igy legalabb amit lehet leellenorzok.

Pe-rol jol lemaradtam ugyanis voltam kint a japan dokimnal megnezettem a miomam,szerinte nem kell hozzanyulni mert nem okoz gondot a babasodasban szal nem vetetem ki a miomam Wink es teljesen meg is nyugodtam ezugyben ugyanis nem a mehem fele hanem hatrafele nyulik ki...pe pedig akkor mar megvolt mert latta a sarga testet es 12.cn voltam Shocked aznap ossze is bujtunk de keso volt es ma este mar megis jott holnap leszek a 20-on 3-4-5.nap mar nem is tudom Confused Rolling Eyes

Japanbol hoztam a kis csodanovenyeim es azokat szedem...tudom,hogy segiteni fognak Wink

Hat roviden ennyi vgy kihagytam valamit? Embarassed Sokan nyaggatnak a bloggal is... Embarassed majd probalkozom szeretnem de nincs idom Embarassed de akarom ngyon Embarassed
Puszilok mindenkit es majd remelem tudok majd jonni neha neha tobbet mint eddig Cool

Holnap jovok es irok mindenkinek addig is pusz pusz Razz

Jah es ido elott 10cn volt pem Confused igy lemaradtunk rola apacskaval Confused voltam dokinal a 12.cn penteken megnezettem a miomam a japan dokimmal es azt mondta szerinte sem kell kivenni mert a babasodasban nem okoz problemat Cool de a sargatestet latta mar szal addigra elovulaltam igy aznap egyutt voltunk de az mar keso es tegnap este jott barnabas is szal holnapra meg is fog jonni Confused




Aztan Esztergom az en kedvenc varosom jot!!! Ez a bazilika gyonyoruuuu itt szeretnenk (szeretnek) megeskudni!



Ahanyszor eljovok ide a szam mindig tatva marad...





 

Majus 12.

Koszonom a sok-sok gratulaciot!!!! Very Happy Szal a nagy nap kb 1honap mulva lesz vgy max 2 Cool de az csak az anyakonyvezetonel es a lagzi meg jovore majus,agusztus vgy szeptember Embarassed majd eldol mert decemberig megy majd a spontankodas es addig nem tuzok ki napot mert mi van ha ugy jon ossze...szal addig nincs idopont a lagzira csak kb honapok Rolling Eyes

Jah es elkezdtem szedni megint a japan csodaszereim Cool ngyon bizom bennuk es meg akupunkturara kene elmennem Embarassed Es azt is elfelejtettem irni,hogy ngyon jo volt kicsit kikapcsolnia az agyamnak es nem a baban jarnia ugyhogy ha lehetseges ngyon szivesen beszelgetek tovabbra is csak a babarol ne kerdezzetek mert most nem akarom ezzel idegesiteni magam...most happy vgyok jon az eskuvo felveszem a ferjem nevet Cool aztan kikell menjek hozza vegre mert egyedul van es utana csak spontankodas Confused ha jon jon nem nem lombik mint irtam kozi ev februarja fele es akor meg belefer a majusi lagzi Wink




Milyen picike vgyok...


Dunakanyar....



Majus 28.

Elveszett baranyka jelentkezik Embarassed Embarassed Embarassed Cool Annyi de annyi elinteznivalom volt...meg ha neten voltam csak az eskuvoi dolgokat nezegettem keresgeltem legfokepp helyszin utan kutatok haat nem egyszeru Rolling Eyes Aztan ugye elkezdtem aerobikozni is a tenisz mellett.Ugyhogy telnek mulnak a napok-hetek.Nem vgytok elfelejtve mindig eszemben vgytok es remelem hamarosan ez a remalom(papirmunka Twisted Evil )veget er es tobbet tudok jonni Rolling Eyes Most meglatogatott apacska is hetvegere es vegre az utolso papirt igy bejott es o maga irta ala az anyakonyv vezetonel Wink Szal most mar csak varnunk kell Cool (saccolva kb 3het szal ahogy szamoltam utana meg vizumkeres max 2het es juli kozepen utazhatok a ferjuram utan Very Happy

Na de majd minnya kicsit visszaolvasok,hogy kepben legyek veletek kapcsolatban is Cool


A szallodaban...





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése