Lilypie Third Birthday tickers

November 23. Elso nap a gyuroteremben...pozi LH teszt ;-)


Hat mivel a tegnapi nap jol elvagtam az ujjam a mai vizierobikrol le mondtam mert ilyen nyitott ujjal nem lehet medencebe menni.Nem is mondtam de voltam fent a 44.emeleten ahol is a haznak van az uszodaja,szaunaja paraszobaja vgy mi es az edzoterem (en gym-nek hivom).Szal fentjartam es erdeklodtem mi meg hogy...van joga ora is,vizi erobik uszas oktatas meg minden fele klafa dolog.Mi most novemberben kaptunk 1honapot probanak ingyen es ha tetszik akkor befizethetunk es jarhatunk.
  1. eves dij 950$
  2. feleves dij 550$
  3. havi dij 150$

De ebben mindennek a hasznalatat igenybe vehetjuk es barmelyik orara mehetunk johetunk...Szal most kihasznalva azt is,hogy nem sikerult a lombik meg ingye is van meg amugy is jo lenne egy kicsit rendbeszedni magam meg parom is orulne neki szal jo sok dolog szol amellett,hogy igenis feljarjak...ma mentem volna vizi erobikra de mivel az ujjammal ez tortent ezert ma felmentem egyszeruen csak biciklizni meg parom mutatott 1-2fogast.

Ugyhogy megtortent az elso gym-es nap ;-) halleluja az LH tesztem pedig total pozi volt ma ugyhogy arra is ragyurtunk.A tesztem feltebb lathato akkor sokkal erosebb volt a csik erosebb,mint a controll de ez mar tobb,mint egy hetes foto kifakult itt mar az egesz sorozat fentvan koszonheto annak,hogy 1hetes csuszasban vgyok a blogirassal :- de irom es behozom magam remelhetoleg mar holnap vgy holnaputan.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése