Lilypie Third Birthday tickers

November 20.Farmer vasarlas!


Ma elmentem farmert nezni ugyanis jon a tel es en nem ferek bele egyik gatyomba sem...kicsit kihiztam oket...
*****
A teveben lattam valami klafa reklamot a GAP-tol es gondoltam benezek oda.Parom kerdezte is biztos,hogy oda akarsz menni farmert venni?Mondom jah.A reklamban jol neztek ki.Utra is kerekedtem es az 54.utcaban kotottem ki asszem.Hat bent mar nem ngyon talaltam sok valasztekot 2gatyat probaltam fel az egyik tok jo volt majdnem de valahogy megsem...es a masik meg a farzsebe ugy felvolt varva,hogy meghosszitotta a fenekemet....olyan 70es evek farmerjanak nezett ki.
*****
Miutan az eladomuki azt mondta ez a 2van ami alacsony dereku feladtam mert nyakig ero derekuakat meg ngyon nem szeretem.Kimentem,hogy ennyi volt.Kozben azert volt idom korulnezni.Hat nem a legjobb termekeik vannak nem is tudom miert szeretik japanban annyira a Gap-et...es olcso is ngyon hat gondolom a minosege miatt...a farmer pl amit neztem 12ezer ft atszamitva es azert ez megiscsak amerika szal szerintem marhara nem draga.
*****
Kimentem az ajton es felcsorogtem Brigit ha mar itt vgyok mondom hatha osszefutunk.De nem vette fel en meg az ut masik sarkan meglattam a Zara boltot es a masik sarkan meg a Diesel-t ugyhogy eloszor a Zaraba indultam volna de mivel Diesel gatyom mar van gonoltam naluk probalok szerencset.Apacska vett nekem meg japoban na annak a cipzarjat se tudom felhuzni.Felprobaltam egy rahedli gatyat...legalab 12-ot nekem eleg nehezen megy a vasarlas foleg farmer ugyben...


Jo kis csiponacik voltak de amelyik ugy pont jo volt az igencsak pont jo volt...szal abban egy vacsira tuti nem tudok elmenni kulonben szorit majd viszont ha meg nagy a gatya azt sem szeretem mert log rajtam mint tehenen a gatya...A 3foto mint ott keszult es az utolso lett a nyero...a kozepson meg gondolkodom...kicsit dragak ezek a farmerek foleg ha elkezdek edzeni is es kicsit lefogyok megint nem lesznek jok...szal csak maradjunk egynel.190$ volt az igyis olyan 38ezer bar a kozepso meg dragabb az meg 290$ volt.
*****
Na azert sajnalnam kiadni a penzt mert ha tenyleg kicsit ledobok magamrol aztan akkor ott allhat a polcon.Megvettem az uccsot ami a beiras aljan van.Tetszik es talan jo popom is van benne.Apacskanak kuldozgettem a kepeket mit gondol melyiket vegyem hahaha miutan vegeztem irtam neki sms-t hogy megyek haza...azt mondta o is jon igy par utcaval feljebb talalkoztunk es egyutt setaltunk haza...vettem meleg gesztenyet az utcan aruljak a sarki hotdogosok.Hat nem a legjobb volt...de a feeling-je jo volt...hazasetaltunk azaz meg bementunk a boltba "Best Buy" valami zsinorokat venni meg dvd-t este meg moziztunk...





2 megjegyzés:

  1. Bri
    nagyon jól áll minegyik gatyó, de nekem is a 3.-ik a favorit:)
    Marha jól áll neked!
    Örülök, hogy most már írtál a blogodba, hiányoztak az irományaid...és persze te is!
    Pusszantás!
    Jelige: Afrika ;)

    VálaszTörlés
  2. Na akkor egy az izlesunk es meg vekonyit is ;-)
    Ugyanis osszepaszirozza a combom meg a popom hahaha a jeligen jot nevettem hahahahaha ez lesz az ev vicce

    VálaszTörlés