Lilypie Third Birthday tickers

November 21. 3eve csattant el az elso csok apacskaval!


Apacskaval valahogy ilyentajt beszelhettunk eloszor...
*****
En mar ot 5evevel ezelott ismertem latasbol...lattam,hogy jokepu nagy kaszanova es meg a gyuru is ott figyelt az ujjan.Igy soha semmire nem gondoltam vele kapcsolatban mar csak azert sem mert en is menyasszony voltam!Aztan eleg furan hozta az elet mert 2006.Novembereben elhagytam a volegenyemet (hosszu sztori a lenyeg talan a babatlansag es az eskuvo halasztasa volt a ludas) es lass csodat ra egy hetre kezdett el velem beszelgetni a szorakozohelyen eloszor.Erre mondjak,hogy nincsenek veletlenek!!Eddig soha de soha nem szolt hozzam.
*****
Mondtam neki,hogy szingli vgyok mert epp most szakitottam a parommal es azt is tudatara hoztam velem ugyan nem jar jol mert en egy nagyon unalmas lany vgyok.Nem jarok bulizgatni,nem iszom,nem dohanyzom,nem drogozom es en abszolut nem leszek fun neki.Arrol nem is beszelve,hogy ott a gyuru a kezen es mit akar bevinni az asszony melle vgy mi?O jokat nevetett es mondogatta nincs neki felesege de hat en nem hittem neki...lattam amit lattam az elmult 2ev alatt...
*****
Asszem ugy 2hetre az elso beszelgetesunkre en mondtam neki megyek haza(szorakozohelyen voltunk) mondta o is megindul...felkisert es unszolgatott,hogy menjek hozza aludni..mondom jah az asszony melle mi?Meghat amugy sem....jokepunek talaltam mindig is es talan joerzes volt,hogy eszrevett...es pont szakitottam is a parommal csak valahogy megsem....Aztan elcsattant egy csok...mire en azt mondtam :"erre vartam 2eve" hahaha csak ugy kijott....tenyleg mindig jokepunek talaltam es soxor lattam ot itt-ott feltunni a kis oltonyeben babas jokepu arcaval de mindig csak megcsodaltam mert nekem volt parom akit szerettem.
*****
De most....most itt volt a lehetoseg...csak valahogy feltem mert o nem az a tipus nekem meg egyejszakas kaland nem kellett amugy is mivel az exemmel szakitottunk igy en keszulodtem hazamenni az unnepekre es otthon maradni legalabb 3honapot.Es mire visszajonnek mar hire hamva sem lenne.Ezt megis mondtam neki...es bar meg talaltkoztunk egy parszor ugymond osszefutva veletlenul....de nem randiztam vele se vacsi semmi...es mar a repteren voltam mikor hivott,hogy hol vgyok?
*****
Mondom megyek haza itt vgyok a repteren...azt mondja dehat o kiakart engem hozni kocsival mondom hat ezt lekested...de tenyleg mondta csak sosem vettem fel a telefont ha hivott es azt is megmondtam neki,most tuti nem lesz koztunk semmi mert en megyek haza 3honapra de mikor jovok vissza es meg esetleg mindig ugy gondolja akkor randizhatunk megadom neki az eselyt.Megadta az MSN cimet a telefonba elkoszontunk es ennyi volt a mi megismerkeesunk.
*****
Azt meg elmeselem nektek,hogy MSN-es sokat beszelgettunk es szilveszterkor is otthon ult ugye japoban elobb van szilveszter 8oraval...es otthon ult velem csetelt...meg ilyen pasit...else hittem...aztan Marciusban 2007-ben visszamentem japoba es.....hogy mi tortent akkor?Mi is volt az a gyuru az ujjan?Hogy is volt ez...azt majd 2010.Marcius 25-en megirom amikor is 3evesek leszunk apacskaval!

9 megjegyzés:

  1. Nagyon remélem,hogy márciusban még fogsz blogolni...feltehetőleg kibírom addig,de nagyon kíváncsi vagyok a folytatásra.:)

    VálaszTörlés
  2. na kész, én már aztán nem értek semmit...... :D
    Ő japán? te éltél Japánban is? de most Amerikában vagytok ugye? Bocsi, de kicsit le vagyok maradva.
    Egyébként olyan jó olvasni hosszú a bejedzésed de visz magával mert érdekes.
    Puszi

    VálaszTörlés
  3. Enis
    Remelhetoleg fogok!!Bar ez a mindennapos vezetes kisse megterhelo foleg a lusta napjaimban de szeretnek mert szeretek irni :-)

    Ancsuka
    Igen o Japan...na jooo csak felig de Japan nemzetisegu es igen eltem kint ha a blog elejere mesz...ez ev majusa vgy aprilis az meg ot irodott!!!Egy csomo erdekesseg van japanbol ott nekem jobban tetszettek a napjaim ott mint itt...olvasgass bele ha van egy kis idod.Es koszonom a boookot!

    VálaszTörlés
  4. Hat ez nem er!
    Itt borzolod az ember idegeit.
    Tudod hogy hol van meg marcius.
    Jo soka. Meg ha azt irtad volna, hogy egy het mulva nyelek es csondben maradok, de hat ezt.
    :))))))))))
    Nem biiiirrrommmm ki addig!!!!!!!!!!!
    :))))))))))))))

    VálaszTörlés
  5. na jól abbahagytad a legizgibb résznél....várjuk a folytatást!!!!!!!!!!!! addig is áruld el, mi volt az a gyűrű! na jó, legyen meglepi, ne mondd el :-)))

    Teó

    VálaszTörlés
  6. Farkasanya
    Tudom messze van...kivancsi voltam hanyan is olvasnak...mondom ha van itt valaki akkor tuti ir ;-) Addig majd irok mas erdekes dolgokat.

    Teo
    Nem arulhatom el majd marciusban ;-)

    VálaszTörlés
  7. Bri,
    jajj már ... most nekünk is ki kell várni, hogy március legyen?
    Ne már!!!!
    Az olyan messze van! Még legalább 3 hónap!!!;-)

    VálaszTörlés
  8. Hajnoca
    De biza varni kell marciusig addig majd irok mas erdekes dolgokrol ok?Nincs az olyan messze mert akkor a lombikom is messze van na ugye nincs is olyan messze!

    VálaszTörlés
  9. Brrrrrr, én sem bírom ki addig!!!!! Csúnya Bridget! ;-) Pussssz.

    VálaszTörlés