Lilypie Third Birthday tickers

November 22. Lakas rendezes...curry fozes es ujjvagas...


Na ez meg egy tegnapi kep ugyanis nem irtam tegnap de elvoltunk Hana szulinapi bulijan.Tudjatok akiknel voltunk grillezni is a nyaron.

Nem mondhatnam,hogy olyan hude jol ereztuk magunkat...egy pubban volt megtartva ahol a pia ngyon rossz volt,sokan voltak 1rotyi volt,ugye mi nem sok embert ismerunk bar parszor mar osszebandaztunk de megis ott ultunk mint a marhak.Jah es jol kioltoztem mert multkor meg tok csini helyre mentunk es mindenki tok csini volt en meg nem erre ebben a pubban meg mindenki tok slansz volt.

De legalabb apacskat kerettem egy kicsit ;-) ottvoltunk zarasig azert beszelgettunk par emberrel es elis lehettunk ha hajnal 3ig zarasig ottvoltunk nem?!Hazaerve pedig fotoztunk egy sorozatot csak egyet teszek fel de a tobbi is jo.Azt hiszem ez a nap vegre megint osszehozott minket.Ezt ugy ertem,hogy amikor hazalatogatok szerintem tul sokaig van egyedul es hozzaszokik aztan nem tud visszaallni arra,hogy en itt vgyok.Hat ma megtortent a visszaallas es minden a regi :-D

Ma Japan Curryt fogok csinalni...igen am de jol elvagtam az ujjamat ahogy a mosogatogepbol vettem volna ki a kest es allva volt az etkesztekkel egyutt ahogy nyultam bele ugy hasitotta vegig a kes az ujjamat...hat megereztem mit ne mondak es mar visitottam is apacskanak jojjon mert raneztem es nyilt szet az egesz.Marhara megilyedtem es ha nem itt lettunk volna tuti meg ugyeletre is elmentem volna.


Azt hittem a verzes sosem fog elallni.apacska hosiesen tapasztgatta az ujjamat.Vizzel se mostam le es allandoan ataztak a tapaszok o meg jott cserelt.Ezaltal meg varni sem ngyon birtam mivel a mutatoujjam olyan fura mutogatos pozicioban volt kulomben szetnyilt a seb es verzett.Apacska kijott a konyhaba es nagy ferfi modjara szo nelkul segitett nekem a fozesben...o volt a shef en meg a kis kukta...o fozott en meg segedkeztem amit tudtam.
*****
A szobat is csinositgattunk kicsit attettunk egy ket butort ide-oda es a lampak is megjottek a heten.Fotot meg nem teszek fel mert meg mindig nem allunk ugy az asztalunk is kesik es a szonyeg is majd csak decemberben jon.Etkezoasztalt meg rendeltunk mashonnan mert amit megvettunk szeptember 22-en bar most kellett volna hozniuk szoltak,hogy majd csak januar vegen hat meg az anyjukat es addig hol eszunk?????
*****
Kaja fini lett borju husbol volt en igazandibol csirkebol szeretem de apacska meg marhabol.Van benne meg krumpli,hagyma,gomba(specko),brokkoli,sargarepa.Japanban ngyon kedvelt etel es mi is mindig ettunk 2hetente tui ;-) A curryt meg lehet porban is venni de en dobozosat szoktam es egy dobozhoz kell 1400ml viz.Estere az ujjam is jobban volt.Koszonet erte apacskanak aki mindig ott van ha kell es soha nem hagy cserben se kis se nagy bajokban. :-D



2 megjegyzés:

  1. Nagggyon csini vagy!!!Látszik a képen is,hogy apácskának is nagyon tetszett:)

    VálaszTörlés
  2. Enis
    Koszi hat igen tetszett neki azt nem mondom be is tamadott ezutan de abban az allapotban nem is csodalom hahaha

    VálaszTörlés