Lilypie Third Birthday tickers

November 19. Vegre jobban vgyok!


Valoszinu azert a tunderkek is kovetik a sorsomat mert nem hagytak sokaig szenvedni...bar sokminden ert mostanaban megis azt mondhatom ma vegre jol vgyok...

Ma beszelni fogok 1-2pozitiv dologrol ami jo itt New York-ban es 1-2 negativrol.Lehet inkabb csinalok egy 10-es listat...
10dolog amit szeretek itt:
  1. Mindenki beszel angolul es igy megertem amit mondanak nekem es en is megtudom ertetni magam.
  2. Jol vannak elosztva az utcak igy konnyu kiigazodni mikor hol vgy ill. merre tartassz.
  3. Hasznalhatjuk az amerikai iTunes ahol is jo kis filmeket lehet letolteni!
  4. A teveben elso kezbol nezhetem meg a sorozatok uj reszet pl Dr House,Grey's Anatomy stb.
  5. A ruhak es a markas dolgok olcsok.
  6. Kaphatok olyan dolgokat amiket japanban pl nem.
  7. Van Magyar bolt is Magyar szalamival!
  8. Naplementekor olyan szinekben pompazik az eg,hogy az valami hihetetlen!
  9. Elmondhatom,hogy New Yorkban is voltam!
  10. Central Park-tol 1utcara lakunk.

+1 Van direkt jarat hazafele!

Nehez volt osszeszedni de megoldottam...

Es akkor jojjon a suritett 10dolog amit nem szeretek:

  1. Koszos es budos.
  2. Az emerek nem kedvesek,mint japanban.
  3. Allandoan borravalot kell adni mindenhol mindenert.
  4. Jo kajaldat talalni ahol jo kajat ehetsz nehez.
  5. Nehez baratokat talalni.
  6. Minden tok lassan megy...rendelsz egy butort es van,hogy 4honapot kene ra varni!(amcsi termek meg ha europabol jon megertem de iiiigy)
  7. A taxik lepukkantak es koszosak azt mar megsem emlitem,hogy a soforok nem tudnak vezetni az allando fekezgetesuktol az ember gyomra fel le ugral ugyhogy mire valahova odaersz tuti kidobod a taccsot.
  8. Dugo van Manhattan-ben.
  9. Nem talalok egy csomo japan kajahoz valo szoszt vgy hozzavalot igy sokkal ritkabban eszunk japan kajat ami nekem ngyon hianyzik.
  10. A lakasokban nem megszokott a mosogep ezert minenki a folyoso vegere jar mosni...forgodobos wazze kivagyok ettol.

+1 Nincs vizumom es nincs biztositasom...igy alando harc a bejovetelem es akarmi bajom van vgy nem megyek orvoshoz vgy csak egyszeruen marha sokat fizetunk erte

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése