Lilypie Third Birthday tickers

November 24. Masodik nap...megy ez,mint a karikacsapas...



Nem nevetni kerem...tudom nem a legszexibb fotom de csak,hogy legyen kie elkepzelesetek arrol,hogy en meg a gym hoztam egy fotot.Bar kamerat nem vitem fel magammal de majd talan jovoheten ugyanis ha fel 5tajt megy az ember a 44.emeletrol marha szep a naplemente es az a csodas szinekben pompazo egbolt amirol beszeltem na azt akarom lencsevegre kapni.
*****
Ez a kep apacska telojaval keszult.De csak akkor volt hajlando mikor mar vegeztunk a nagy edzessel...hat ma mar csinaltam labra dolgozast is meg fenekre...ha igy haladunk meg a vegen visszahozom a regi formam hahaha Utana pedig Benko feleseget keres ment a teveben...latjatok...erzeki csalodas vajon?
*****
Neeem ez a teveben megy ugyanis mi a gepunket ra van kotve a tevere...az otthoni gep es azon szoktuk nezni az iTUnes-ro letoltott dolgokat neha az internetet is ott olvasgassuk mert igy kenyelmesebb ngyon es jobb...'persze mindkettonknek van sajat lapitopija...Szal a www.rtlklub.hu/benkofelesegetkeres -en meglehet nezni az elozo adasokat es a tobbi rtl-es dolgot is szoktam mar amikor van idom.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése