Lilypie Third Birthday tickers

November 25. Japan boltba mentem kajat venni...

Ma arra keltem,hogy parom itthon volt...lestem is de mivel holnap Halaadas unnepe lesz (Thanksgiving) ezert itt mar most unnepi hangulat van.
*****
En meg mar tegnap elakartam menni a japan kis szupermarketbe ami itt van ugymond kozel de tegnap nem jutottam ma megyek.Vettem egy csomo mindent rizst,gombat,husikat,sok sok dolgot 90$ fizettem.Es ugy jottem persze haza mint a malhas szamar.Viszont ennek oromere csinaltam Kimchi nabe-t!A hozzavalok megvoltak a leves ize nem az igazi lett de apacska csinalt fini rizst a japan rizsfozoben ami keramia! es azzal egyutt azert az elmeny maga megvolt...az iz sajna nem...olyan erdekes miota idekoltoztunk nem tudok olyan jo kis japan kajoban csinalni :-(
*****
A hozzavalok+a hus arrol nem raktam fotot:
Amikor mar fonek a dolgok:
Bridget foz :-D

2 megjegyzés:

  1. Küldjél nekem is ilyen levest :D imádom a kínai konyhát.
    Sajnos itt Szegeden nincs külön olt, csak amit a corába, tescoba megtudok venni.

    VálaszTörlés
  2. Jo kuldok...bar ez nem kinai kaja...japan :-) Pesten van bolt ahol belehet szerezni minden fele hozzavalot 8-)

    VálaszTörlés