Lilypie Third Birthday tickers

2010.Aprilis

 
Balatonon ebedeltunk :)

 
Tajfoto :)

 
Husveti finomsagok :p

 
Sztarfotooo 8-)

 
Szimike is rajta van a foton...
 

Megerkeztem japanba.Patival egy gepen utaztunk.Bar o a kisfiaval egy masik reszlegben voltak azert neha-neha odamentem hozzajuk.Huuh ngyon hosszu ut volt ez Noah-nak.Patinak segitettem hazaig mert szegeny a gyerekkel a borondokkel ahhh ezt nem lehet igy.Aztan mentem kipihenni maham en is

A hyatt hotelben vgyok elszallasolva.Egesz jo hely cask ne nezne az ablakom a teraszukra ahol minden hetvegen legalabb 2eskuvot kellett vegigneznem.Jah mert a japanban tartozkodasom kicsit elhuzodott ugyanis nem tudott elszabadulni a melotol igy vgy 3hetet vartam ra.De meg ne rohanjunk ennyire elore.


 
 
Aprilis 13.
Mire felkeltem mar volt fel 1 ugyhogy neki is indultam,biztositasom intezni,bevittem a laptopom a szervizbe ahol nem fogjatok elhinni ugye kepernyocsere ami marha draga majdnem anyi,mint egy uj laptop Shocked na mind1 utana irany cipoket nezni fulbevalot is vettem meg gyuruket(ugyhogy a gyurus ujjam mar nem ures Embarassed Laughing )Az egyik magyar lannyal taliztam o jott velem aztan o ment haza en meg felmentem Patihoz aki csinalt vacsit igy naluk vacsiztam neki van a lassan 10honapos babaja. Embor felhivott itt 6orakor delutan ami ott NY-ban hajnal 5 Shocked es aszongya keltsem mar fel 3ora mulva Shocked basszus csori,hogy ez mennyit dolgozik Rolling Eyes alig varom mar itt legyen es kicsit pihenjen Rolling Eyes Most ertem haza es meg mennek el de mar holnapra is va program ugyhogy lehet csak tusolok aztan agy Embarassed



 
 
 
Aprilis 16.
Eloszor is azzal kezdenem,hogy apacska nem tud jonni mert kozbejott egy masik biznisz igy ma elis utazik megnezni az ingatlant Confused abszolut nem tudom mikor jon ugyhogy ne is kerdezzetek Rolling Eyes

A masik pedig tartozom egy vallomassal Embarassed En mielott kijottem volna Japoba meginszeminalodtam Embarassed tegnap volt 2hete es hat nem sikerult Rolling Eyes Ne kerdezzetek miert nem soltam marha egyszeru a valasz...jo volt ugy magamban lerendezni ezt az egeszet mindenfele huho nelkul Rolling Eyes Nem voltam egesz nap emlekeztetve arra mi van ha ez meg az...minden reggel nyomtam egy lh-t es egy hcg-t. Amugy az egy ero tuszomre mentunk ra semmi gyogyszeres kezeles nem volt ugyanis egy eleg hirtelen kipattant otlettol vezerelve kerdeztem meg a dokimat mi lenne ha es igy jott... Smile Lh-k szep pozik mar...de Hcg-im csont negak ugyhogy matol abbahagyom az utrot vegre Mad Ennyit a joslotesztekrol az en esetemben amugy 2hete volt csutortokon az inszem Cool ahol talalkoztam egy lannyal aki megismert Shocked innen a bnetrol Shocked o nem irogat csak olvas es tudott mindent Shocked de fura volt Laughing azota privizunk Cool Remelem neki csikerult majd minnya irok is.

Hat ennyit a gyonasrol.Most mondhatni eleg kakiul erzem magam Rolling Eyes ez mar a 2.csalodas igy kutyafuttaban es apacska sincs itt nem lattam 2honapja szal most mar az idegeim nemsokara felmondjak a szolgalatot Twisted Evil Rolling Eyes Confused





Aprilis 21.
Japoban az ido ma pl 20 fok holnap 12 Shocked aztan lez 15 ilyesmi szal se nem jo se nem rossz Confused Fejem nem faj csak a kikoltozes utan fajt...vajon miert Embarassed Mostanaban mondhatni nem vgyok tul jo passzban Embarassed talan ez latszik is,hogy nem egeszen tudom finomitani az iromanyaimat talan ezert is jobb ha nem jovok annyit Embarassed Laughing Embarassed Az atallast nem szoktam meg mindig meg Mad Korizas marha jo volt nekem tecc foleg,hogy alig voltak a palyan Cool Nem hobbizok itt mit hobbiznek itt ytenyleg marha draga dolog a tenisz Confused Uszni v oltam egyik nap mert itt a hotelben van szep uszomedence Wink 58kilot surolom basszus Embarassed

Jo a kerdes vizitre megyek itt is megakarom nezetni a miomam meg ma kellett volna mennem 3.cn-es vv-re de nem csorgott az ora Evil or Very Mad uhura meg mehetek barmikor mioma ugyben.Meg meg az itteni lombikoshoz megyek el mert itt is levan fagyasztva nekunk katona es most jar majd le az 1ev Rolling Eyes




Aprilis 23.
Nem fogjatok elhinni de apacska ul a gepen es nemsokara landol Very Happy en olyan de olyan boldog vgyok Very Happy Szobat csereltem a reggel mert a masik 2agyas volt ez meg 1agyas meg magasabban is vgyok Wink Ma van apacska szulcsinapcsija es megyek veszek neki ajit talan egy szelet tortat is es meg egy lufit nem tom attol fugg mire lesz idom es meg atgondolom Rolling Eyes Rohanok mert nemsoka landol es nekem meg miutan hazajottem habtakba kell vagnom magam Embarassed Remelem nem fogok sirni ha meglatom Embarassed Embarassed Jovok ahogy tudok de a hetvege necces hetfon megy meloba es akkor jovok szerintem pusszantyu csajok jaj de szep az elet Very Happy






Aprilis 23.
Csajok nekem az 58 az sok eletemben egyszer voltam ennyi akkor is akkora volt a hasam,hogy mindenki azt hitte terhes vgyok Rolling Eyes Embarassed Mert en nem elosztva hizok csak kozepre Mad has,fenek es comb Twisted Evil Szal igy nekem nem jo 53kiloval viszont bombazo voltam Cool Hat az 54-nek is orulnek Rolling Eyes ma 57.30voltam Rolling Eyes na de napok ota tok hulyen eszem es olyan ideges vgyok hogy jon apacska hogy most tuti fogyok 2kilot majd Laughing Laughing Laughing Jah es en 29eves koromig nem is voltam 50kg felett soha Embarassed Embarassed Jo tudom az mar vekony...de az 53 az tutkooo es en is ugy szeretem magam meg apacska is szal vgy rahajtok erre a fogyokurara egyenlore felulesek,kitores uszas. Wink

Szulinapra nem tudtam keszulni mert azt sem tudtam jon-e es a jobb ettermeket lekell elore fogalni,na meg ha faradt akkor hiaba minden keszulodes...hosszu az ut kitudja mihez lesz kedve Rolling Eyes De biztos vgyok benne,hogy jovoheten lesz egy vacsink kettesben Wink Hisz meg az evfordulonkat is megkell unnepelni Cool

Aprilis 26.
Csajok csak egy gyors bekukk Embarassed Tegnap megtortent eletem egyik nagy csodaja Arrow

Kimondhatatlanul boldog vgyok Very Happy
Most marha gyors leszek mert kozben mennem kene Embarassed Nem tudtam visszaolvasni sem Embarassed Szulcsinapos koszonteseket koszonojuk!!!! Very Happy
 




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése