Lilypie Third Birthday tickers

November 4. Nevvaltoztatas es EKG!


Itt a templomunk...

Mai napon a polgarmesteri hivatalva megyek...es a kerultei korhazba,hogy felszereljek a 24oras EKG-t...

Polgarmesteri hivatalba nem azert mentem mert ferjhez megyek....neeem meg nem hahaha hanem egyszeruen visszaszeretnem valtoztatni a nevemet az eredetire.Most biztos sokatokban felmerulnek kulombozo kerdesek.Nem kell semmi rosszra gondolni.Anno alitolag 8eve en csak 5rol tudok...megvaltoztattam a nevemet es felvettem anyukam nevet.Persze mindez csaladon belul tortent igy a baratok es a nagyobb csaladi kor nem is mindenki tudta...szal az en nevem maradt az ami csak papiron valtoztam....

Es most,hogy ugy erzem talan lassan ferjhez megyek nem szeretnem ha a leanykori nevemnel az szerepelne,hogy x.y. mikor en vilag eletemben az eredeti nevemen eltem es az is zavar,hogy a hivatalokban pl az uj neven szolitanak.Aki esetleg iwi-rol ismer o az eredeti nevemmel mert az uj neven amit par eve vettem fel (8) nem jelolt volna be senki hahahahaha szoval bementem es mar nalam voltak a papirok kitoltve,az anyakonyvi kivonatom es a nevvaltoztatasrol szolo elozo igazolasom.

30ezer ft illetek belyek kell amit lent a penztarban megvehetnek ha lenne keszpenzem...de csak kartyam van igy mehetek penzt levenni.Meg jo hogy benyitok a penztarhoz es megkerdem mert a no visszakerdez egyaltalan mennyiert kell?Mondom 30ezer azt mondja jaaaa akkor ne is hozzak kp-t hanem akkor mar vegyem meg a postan az illetekbelyeget mert neki annyiert nincs is.Bepattantam a kocsiba el a postara a leghosszabb sort fogtam ki nana ott ugy tevekenykednek az ottdolgozok mintha azert fizetnek oket,hogy lassuak legyenek...

Megvettem vissza fel a 2.ra no mar vart rarakta lebelyegezte ennyi 60napon belul elbiraljak es kikuldik az uj anyakonyzi kivonatom es a nevvaltoztatasrol szolo igazolast amivel aztan lehet menni atiratgatni az osszes okmanyomat!!!!Aztan az osszes kozuzemi szamlat lakaspapirt a foldhivatalnal stb...jo kis ceco var ram februarban.De legalabb ezt is letudtam.Irany az EKG es en meg azt hittem,hogy hamar vegzek es lesz egy csomo idom ahaaaa eppen 15orara ertem oda es 15:15re volt idopontom....1no volt elottem annyi volt az a negyed ora es mar en is jottem.

Bementem lekellett felmesztelenre vetkozni mert egy szivultrahanggal kezdtunk.Bal oldalamra fekudtem bal kezem a fejem ala jobbat pedig felhuzni fej fole...marha jo volt neha bekapcsolta a szivdobogast es jo volt hallani....hirtelen azt jutott eszembe valami ilyesmi lehet az is mikor a kismamik mennek es hallgatjak a baba szivhangjat csak gondolom nekik gyorsabb.Haat gondoltam magamban barcsak en is ott tartanek...de mielott "belelogna a kezem a bilibe" tudattam az en kis okos agyamnak,hogy ez egy szivultrahang es ez az en szivdobogasom.

Mindent rendben talalt.Odaadtam a 2007.Januari leletemet amit szinten ez a doki csinalt...emlekeztem is ra mert nagyon aranyos kedves es segitokesz olyan igazi ORVOS :-) Azt a vizsgalatot is o csinalta amugy.Mondtak oltozzek fel es menjek fel az emeletre ott uljek le es majd jol ramtesznek egy gepet...felmentem es felis tettek kaptam egy kis naplot azaz egy papirlapot amit ugy neveznek naplo,hogy akarmi van erzek eros szivdobogast nyomjam meg ezt a gombot a kis naplomban meg irjam fel hany ora volt es epp mit csinaltam...jah es a panaszt szuras,bedobogas akarmi...

Cool....anyunak mar szoltam nem tudok erte menni mert meg itt ulok es minden tutti megvan az idopontom ezert o elindult BKV-val.Mikor vegeztem elmentem a lurdyba es vegre megvettem azt a kis kotott felsot amit mar 2hete kineztem.Hagy ne mondjam mikor felprobaltam csaj majd elajult a hasitasimtol ami kivul figyelt....bar mondtam neki ez csak egy sima vizsgalat nem kell aggodni...de olyan nagyon felelmetesen nezett ram...A kotott felsot megvettem sooot vettem megegyet egy lilat es egy szurket!

Anyut felvettem a Nepligetnel csorikam lehet elobb hazaert volna ha nem var ott ram aztan elmentunk az Europarkba bevasarolni.Szeretem a friss felvagottakat es a friss sajtokat is aniko,trapista viszi a palmat!Vettunk hajfesteket is amivel majd jol befessuk a hajamat.meg vettunk vezetek nelkuli telefont is egy ujat uzetetrogzitos mert a reginek valamiert mar nem mukodott a gombja...meg sok mas mindent is aztan vegre irany haza mert Kata barinom atjott fel 7re es mar 6ora mult.

Kata jott mondtam neki egyunk mert en ehenhalok hisz del utan en mar indultam es fel 7ig csak mentem...o is beszallt igy egyutt ettunk egyet aztan fel 10kor hazaindult.Jol kidumaltuk magunkat es kaptam tole ajiva egy itthoni mamuszkat es egy tok csini csimmat!!!!Koszi Kataaaaa aztan meg blogot irtam hajnal fel 4ig...

Es ime a 24oras EKG(azert mereszeltem ilyen kepet feltenni mert engem tudomasom szerint csak nok latogatnak de ha ferfi teved ide sem egy valami hu de sexi kep ez mert furdoruhaban is ennel tobb latszodna)

2 megjegyzés:

  1. Szia!

    Régen rendszeresen olvastalak, csak mostanában nem volt időm. Ma eszembe jutottál hogy vajon mi lehet veled. És megakadt a szemem a templomon. Ez a Szent László templom? Csak nem te is Kőbányai lány vagy? Mert mi is itt én az vagyok. Igaz 4 évig a 2. kerületben éltem, de most a férjemmel vissza költöztünk a 10.-be, mert itt tudtunk venni egy házat. Nagyon szurkolok neked, hogy sikerüljön a baby.:-)

    VálaszTörlés
  2. Szia!
    De en is Kobanyai vgyok...bar en 4-5eve vettem ott lakast az elosztasa miatt ami ngyon tetszett...nem sokat tartozkodom otthon.Akkor mi ngyon kozel lakunk egymashoz!Koszonom a szurkokat!!! :-)

    VálaszTörlés