Lilypie Third Birthday tickers

November 2. Utolso lehetoseg...


Bar ngyon sok drukkot kaptam mindenkitol a mai napon megsem toertent meg a csoda...9kor szoltam vissza de nem osztodtak/osztodott a bebink...

Viszont a biologus neni azt mondta,hogy vegyem fel a kapcsolaltot a dokimmal.Hat en hivtam is serenyem es meg aznap mondta menjek is fel fel4ig...na elkeszulodtem es mar indultam is.Mikor felertem mondtam ki vgyok es miert jottem....es alig hogy leultem a doki mar jott is epp ki mert valakivel vegzett...en voltam a kovetkezo egybol szolitott.Bementem es ereztem,hogy mindenre felvan keszulve(marmint kiborulas,siras rivas es meg ki tudja...)En meg folyamatosan csak a tenyekre tettem a hangsulyt es azon jart az agyam,hogy tartanom kell magam nem lehet,hogy most hagyjam el magam...

Tok jol ment 2szer volt kicsit ngyobb a feszko mikor majdnem talan sirtam de csak a meghatodottsagtol...nem azert mert en most hude kivgyok...meg talan a csalodottsagtol.Ngyon orulok neki,hogy igy tudtam magam tartani ezt nem gyozom hangsulyozni ezert elnezest ha mar irtam.Azt nem tudom meddig leszek ilyen eros de amig az vgyok addig masrol nem irhatok...remelem sirni majd a pozi eredmenyekkor azaz majd ha sikerult csak akkor fogok :-D

Megkerdeztem mindent tovirol hegyire.Elvegeztek egy kromoszoma vizsgalatot mert azt mondta a doki,hogy annyira rossz minosegu volt 3bol 2helybol,hogy ngyon allitolag az egyik mar akkor latszodott,hogy tiszta kuka.Es hogy hatha azert van ez mert kromoszoma rendellenesseg van nalam leis vettek a vert nana,hogy nezzuk meg ha ez kozelebb vezethez a miertekhez.(12ezer ft) 4het mulva eredmeny.Bar ha kiderul hogy azzal baj van akkor sem tudunk tenni ellene de legalabb ratudok keszulni(mar ha erre lehet)hogy ha esetleg osszejon az a csodababa akkor tobb eselyem van beteg babara,mint egy masik kismaminak.

Ez azert van mert 2fele lehetoseg van...az egyik amikor az embriokat megszurjak es megnezik a kromoszomajukat...ezzel kizarhatnank a beteg babot...de nalam ez nem lehetseges mert alig van petem orulunk ha abbol embrio lesz es felo,hogy a szuras utan elhal az embrio...azaz nalam ezzel kiserletezni nem fognak...ezert maradt az ha majd esetleg eljutok a 18.hetig akkor az en dokim majd ajanl egy ilyen magzatvizleveteles vizsgalatot. Tudom tudom egyenlore nem kombinalok csak azt mondom amit a doki mondott.

Tamogatottan februar vegen kezdhetek ha fizetos lombikra mennenk akkor is csak januar vege. Most megkell jojjon 10napon belul es akkor kell egy sima ciklus...aztan az azutani ciklustol jon a fogigatlo es februar vegen kezdes.Most a clostis protokollom lesz es azert voltak csak osszeengedve a petik a katonakkal mert annyira rossz minosege volt a petiknek hogy tobbet artottak volna azzal ha megszurjak oket mint igy Hat roviden ennyi....

Ngyon szepen megkoszontem neki a segitseget mire o hat sajnos nincs mit en meg mondtam,hogy de van mert nekem az is ngyon sokat szamit,hogy elvallalt es kezdhettunk azaz probalkozhattunk.Felvoltam ra keszulve es nem volt titok az sem,hogy keves az eselyem.Irt fel fogigatlot kezet fogtunk jaaah es elotte odaadtam neki egy doboz csokoladet amit nyujorbol hoztam tok tutin nez ki es ngyon finom.Noverkeknek is hoztam am (nem nyujorkosat de csoki) es meg valakinek...akinek koszonhetem,hogy itt vgyok Harcimokusnak :-D Beis kereckedtem a fonoverszobaba jobban mondva kerdeztem hol talalom ok beszoltak neki a fonover no meg mondta kuldjenek be.

Jol elbeszelgettunk az elet nagy dolgairol pedig most talalkoztunk eloszor...atadtam a csokit amit Harcimokusnak hoztam es egy hutomagnest igertem nyujorkosat ;-) mert sajnos o nem volt bent az intezmenyben es igy beszeltem meg vele,hogy leadom ott.Amit a tobbi noverkeknek hoztam azt is odaadtam neki,hogy majd adja oda a lanyoknak...bar ahogy elneztem jo sokan vannak lehet valami ngyobbat kellett volna vinnem mert ez pikk pakk elfogy lehet nem is jut mindenkinek :-o

Ugy eldumaltuk az idot jol elkestem anyutol is es Katahoz mar felsem tudtam igy menni...





2 megjegyzés: