Lilypie Third Birthday tickers

November 1. Az en dragam ma megy vissza...


Gyorsan teszek 2kepet az esti kivilagitasrol a hotelben.Ma koran keltunk en meg reggel pakoltam be...tusoltam es mar mentunk is le kicsekkolni.

Idoben voltunk de egybol a repterre mentunk nem vettunk utba semmit nem akart enni nem akart innivalot venni semmi....irany Ferihegy.Sajnos vasarnaponkent nincs a DELTA-nak direkt jarata ezert atszallassal fog menni Parizs-on keresztul.Szegenykem igy az ut is hosszabb lesz.Leparkoltunk kemeny 680ft-ert megint...tudjatok ez a minimum parkolas persze az a gep ahol voltam papirpenzt nem vesz be es az sincs kiirva,hogy jo bele a 200-as (bar ez kesobb kiderult,hogy de jo mikor mar felvaltottam a 200-asom 100-asokra) bemegyunk parom odamegy a becsekkolashoz na nem a sorba all be hanem van az a gep ahol sajat magad becsekkolhatod.

A no probal nekunk segiteni de barcsak ne tenne mert rosszabul csinalja,mint apacska allandoan eluti a szamokat es okoskodik is.Parom meg nez kikerekedett szemekkel,hogy mit csinal ez es vissza is veszi a potyogest a notol...hat ez a fajta becsekkolas is idot vesz igenybe de parom szerint csak itt mashol berakja a hitelkartyajat es kiad mindent...

Leulunk es parom mondja lehet vesz egy italt de ha nem tudja meginni odaadja mondom oke.Adok neki penzt de mivel az osszes aprom bedobaltam es csak 20ezresem van meg egy 2ezres odaadom neki a 2ezrest...bemegy kint ulok a bufe elott nezem ot fizet visszajon es odaadja a visszajarot 430ft-ot igen jol olvasod 430ft mondom neki ezt nem mondod komolyan,hogy 1600ft volt a fel literes flakonos viz??????????????Azt mondja o nem tudja nem is nezte de ennyit kapott vissza....

Na ahogy atadja a kezembe mondom paromnak,hogy majd en visszamegyek es megkerdezem mert ennyire nagy dragasag nem leeeetezik.Nincs senki a bufeben meg jo mert igy tudja a csaj melyik atb@szott vevo lennek en...mondom neki ne haragudj mar de az elobb itt volt a baratom vett egy kis vizet 2000ft-val fizetett es ennyit hozott vissza.....mutatom a kezembe nyomott penzt...mondom neki mar penzem nincs is csak 20-ezres szal meg az sem hogy en rontottam el mert az az egy kis papirpenzem volt...




Ne felj nem kellett sokaig magyarazkodnom...szemembe nem nezett a csaj azt mondja jaaaaa akkor egy ezressel kevesebbet adtam vissza....hat mondom jaaaa aztan mutatja is hogy ott a parom blokkja rajta 520ft...az apropenzt nem is figyeltem visszadja az 1000ft-t a csaj hogy bocsi de lehet csak en kepzeltem oda nem tudom visszamegyek es mutatom a paromnak,hogy visszaszereztem a lovet.hahaha

Aztan akkor jut eszembe hoppacska 520 akkor ez meg a borravalojat is levette mert egy 20-as es 2db 5-os volt meg a kezemben az akarhogy is szamolom 30ft es 70nek kene legyel.....lehet,hogy a csaj hasrautesesen ad vissza ha kulfoldi vesz valamit mert legalabb az aproja stimmelt volna.Mar nem is akartam visszamenni meg egybol tudta kirol mirol van szo nem veletlen...

Kepzeljetek bele hany embert atcsesz es egy csak egy 1000ft-s volt amikor valaki 20-assal fizet aaah bele se merek gondolni miket kaszal az a trutymo ott egy nap az atvagott turistakbol.Szegyen es gyalazat...ez kulfoldon nem megengedett.Bar nem ez az egyetlen hely ahol hulyere veszik az embert....sorolhatnam a veget nem ero listat de inkabb nem is idegesitem magam rajta sot en par evvel ezelott annyira elszoktam az ilyen dolgoktol,hogy annyira leblokkolok,hogy szohoz sem jutok...

Na ilyenkor szoktam anyunak szolni aztan o kioszt mindenkit hahaha utana jottem egybol haza es ultem ra a gepre kicsit..hianyzott mar a net...es kicsit leis doltem pihenni







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése