Lilypie Third Birthday tickers

Oktober 30. Punkciooooo! (Tuszoleszivas)


Ez az a felso amit tegnap vettunk ;-)

Meg jo,hogy aludtunk fel 11ig...igy nem volt problema sem azzal,hogy nem ehetek sem azzal,hogy nem ihatok...

Elkeszulodtem aztan parom is es probaltunk anyagot varazsolni a dobozkaba de valahogy nem ment igy parom lekuldott,hogy mindjart jon utanam.Sokat vartam szerintem vgy csak az ido akart menni olomlabakon?11:30utan mar uton is voltunk...eleg hamar odaertunk nem volt dugo...viszont parom olyan almos volt mert meg mindig kuszkodik az atalassal es reggel 6ig fentvolt szegenykem.

Bementunk bejelentkeztunk...es aztan kint leultunk.Szolitottak bevittuk az anyagot kerdeztek egy ket dolgot aztan kint leulhettunk varni a dokira.Nem sokat vartunk mar szolitottak is...bementunk a ket ferfi bemutatkozott...kicsit izgultam...nem ngyon olyan normalis izgalom volt bennem :-) Doktor ur most is ngyon kedves volt velem is es a parommal is elnezest kert tole,hogy eloszor elmondja magyarul nekem a dolgokat es aztan jon angolul a masik.Mindig megkerdezte van e kerdes...

12:30ra voltam beirva es azt mondta a paromnak,hogy negyed 3fele tuti elenged...a ferfiak valtottak par szot poenkodtak kicsit aztan elkoszontem es odaadtam neki a kocsikulcsot ha gondolja uljon be mert setalni nem akart a kornyeken kocsit se akarta elvinni pedig batyamtol direkt elkertem a GPS-t igy mondtam neki vgy a varoban marad vgy a kocsiban.Elkoszontem tole es a dortor urral felsetaltunk az emeletre...az ajton belepve egy hosszu folyoso amelyrol jobbra es balra is ajto nyilik....szep volt itt is...balra az oltozo bekuldenek,hogy oltozzek at vegyek fel haloinget,zacsis papucsot,a zokni maradhat es a polo is.

Elovedlek epp egy lany oltozik fel o mar megy haza...elkeszulve nem tudok varni a noverkere kimegyek az ajto ele...behivnak a folyoso jobb oldalara eso pihenobe vgy elfekvo nem is tudom hogy hivjak.Leultetnek es mondjak,hogy varjak kicsit....itt kapok sityakot is...es mas lanyok mar vannak itt...ok mar tul vannak rajta...beszelgetnek.Vegre jonnek ertem mar kezdtem szomjas lenni foleg mivel a csajok isznak valami jo kis piros kinezetu teat aminek meg az illatat is erzem.

Kimegyunk a folyosora es mar nem is tudom melyik ajton megyunk be...felfektetnek az egyra labak fel...kez kinyujt...es mar szurjak is be a kezfejve azt a muanyag szeru valamit amin majd jon a cucc....en meg probalom magam nyugtatni es szuuu szaaa modon ki be lelegzem kerdik mitol felek ennyire...mondom nem felek csak izgulok.A kezfejembe mar adta is a kis nyugtato adagot....kerdezem ez mi volt azt mondja adott egy kis nyugtatot...felemeltem a kezem megnezem es mar folyt is ossze minden...na ennyit a nyugtatasrol mar K.O.-ba is tettek meg a doki sem volt ott...

Kovetkezo kep mar kitolva az elfekvoben volt amikor is terek magamhoz es jon a noverke vernyomast merni...elso kerdesem "Hany pete lett?" Noverke elmegy visszajon es azt mondja 3....na itt ez egy kicsit sziven utott...fogortak a kerekek az agyamban rendesen foleg meg felkoma is voltam....mar akkor elkezdtem aggodni is.Talan meg 20percet fekudhettem ott mikor mondtak,hogy kiulunk a szekbe...kicsit szedultem meg de ment...kaptam es is olyan fini piros teat es ropit meg kekszet ;-) Ez jol eset meg repetat is kertem jo mondjuk en voltam az utolso es utanam mar a beultik jottek...szoltam,hogy a pocim is feszit arra kaptam bogyot.

A lanyok folyamatosan mentek haza es a szoba kezdett megtelni a beultis csajokkal...hat ezt lehet en kicsit maskepp oldanam meg nekem szemely szerint nem volt jo azt hallgatni,hogy kinek hany babat tettek vissza es,hogy o mar kismami mikor en epp azon aggodom lesz-e petim.Szal ez csak az en szuvenyir velemenyem de en kulon tennem oket...pl volt ott egy punkcios lany aki nagyon sirt gondolom nem jo hirei voltak...meg jo,hogy oneki nem kellett azt vegighallgatnia amit nekem...

Persze tuleltem ez csak egy megjegyzes volt....velemeny nem kritika!Mar kuldtek is haza epp az egyik ujdonsult kismamival mentem be oltozni...feloltoztem es utana lekisert a noverke...lent kineztem parom a kocsiban heder barnat jatszott hahaha szolok neki jojjon be.Alig,hogy bejon be is hivnak minket ahol a doki nem epp a legpozitivabb de nem mond semmi negativat sem azt mondja ha minden jol megy hetfon beulti.Elmagyarazza paromnak,hogy ne feljen a 3embrio beultetestol mert ez nem azt is jelenti,hogy 3baba lesz...megmutatja a papirt amin a tablazatban 35ev felett es magas FSH-val rendelkezo holgyeknek az ajanlott embrio szam a 3

Meg rakerdezunk a H1N1-re es hatarozottan azt kapjuk semmi szukseg ra jaaah merthogy parom beakarja magat oltatni es azt akarja,hogy en is oltassam be magam...megkoszonunk mindent meg felir a doki nekem hcg szurit amire azt mondja lehet nem lesz ra szukseg...ezt nem teljesen ertettem...azt mondja ha lesz beulti akkor szukseg is lesz ra ugyhogy biztos kelleni fog...na en ezt akkor meg nem ertettem...Azt mondta a doki vigyen el valami jokis etterembe mert megerdemlem es tuti ehes is vgyok ngyon hahaha

Utana felmentunk a kilatoba ami a 12.keruletben van en ennel valami jobbra emlekeztem.Ejtougrosok voltak fent tok klafa volt es ott lakik Pati 5percre onnan ezert felneztunk hozza is.Kapott toluk egy HUNGARY feliratu polot ;-) Ettunk naluk Pati csinalt japan kajot ezt nem lehetett kihagyni.Utana be a hotelbe rendeltunk kajat es durmolas!!!






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése