Lilypie Third Birthday tickers

November 3. A nagy atveres!!!!


Ez a bejegyzes nem a francia humoristarol fog szolni csak jobb kepet nem talaltam ra....a cim egyezik a szereplok es a tortenet maaas itt mi nem nevetunk a dolgon ugy,mint ezen a filmen... jah es ez nem egy film ez megtortent eset meghozza velunk az en csaladommal...

A tortentek a kovetkezo:
Egy bizonyos telefonos internetes ceggel kotottunk egy szerzodest meg azon a napon amikor hazajottem lehet irtam is rola az akkori bejegyzesemben Oktober 7-en!A szerzodes egy 2-8megara emelesrol szolt,egy tok akcios telefonbeszelgetesrol ami deluatn 4-reggel 10ig vonalas keszulekre ingyenes es egy wifi-t is ajanlottak...mindez cakkum pakk kiszamolva 600ft-val tobb,mint amit most fizetunk.

Lenyegeben nekunk a wifi miatt volt jo ez a pakk mert mar mielott hazajottem akkor akartam venni hisz eleve anyuek is ketten osztoztak eddig....plane meg enis jovok...roviden elmondva jott ez a lany anyu beengdte...leultettuk kijott ocsem is aznap itt volt a tesom menyasszonya is es tokre megorultunk a csajnak,megkinaltuk itallal jol eldumaltunk vele 1orat tuti itt ult.

Persze tobbszor rakerdeztunk,mint a hulyegyerekek hogy wifi is meg ez is meg az is es csak 600ft vel tobb?Es mondta persze Na mi kaptunk az alkalmon mert ez egy jo lehetoseg minden teren es a wifi is meglesz nemkell mennem utana.Kitoltotte a papirokat a csaj mondta,hogy keszuljek fel egy rahedli alairasra es csak lapozta lapozta en meg irtam ala sorba a papirokat.

A csaj elmondta azt is,hogy 1honapon belul fog jonni a dolog mi persze probaltuk siettetni ha mar tenyleg nekunk pont ez a wifi mar ngyon kellett...megadta a nevet es telefonszamat,hogy barmi van csorogjunk kikisertem ot kiengedtem a racson kivul es meg megis dicsertem milyen jol vegezte a munkajat ahoz kepest,hogy ennyi idos (asszem 23volt) ngyon jo beszedkesszsege volt.Mi meg orultunk,hogy jon a wifiiii.

Eltelt majdnem 1honap a szerzodeskotes ota es mar tegnap lezartak a netet...mert atallas lesz es ma hoztak is az uj dobozunkat....persze en mentem anyuert de mondtam ocsemnek ha jon a szerelo hivjanak fel mert majd szeretnek beszelni a szerelovel,hogy hova is lenne erdemes tenni a WIFI-t mert en a nagyszobaba akartam az ocsem meg valtig allitotta,hogy az o szobajaba kell.

Tudom hosszu az iras de hidd el ezt tovabb kell olvasnod!!!

Szoval elmentem anyuert es egyszer csak csorog a tesom,hogy elment mar a szerelo de nem hozott Wifi-t mert allitolag nincs benne a szerzodesben sot nem is tud rola,hogy adnanak hozza mert azt csakis valami fejesek kapjak melle ingye...hirtelen kopni nyelni nem tudtam az uzletkoto csaj szama viszont ott figyelt a huton...mondom ocsemnek add mar oda majd minnya felhivom a csajt.

Megadja en meg felhivom...

Elmondom neki a panaszon es azt mondja hat nem tudja majd utananez nekunk mert volt ilyen akciojuk de lehet.hogy kifogytak a Wifi-bol es igy nem jutott mar nekunk mire itt atallas volt...de o majd utananez es visszaszol!Mondom neki meg ma szol vissza vgy holnap mivel mar fel 5lehetett...azt mondja majd holnap...(megis kerdezte az e a szamom amit kiirt mondom jah)letettem a telot es mondom a mellettem ulo anyunak,hogy mi a helyzet...alig vartuk,hogy hazaerjunk es felhivhassunk ezt a bizonyos ceget....

Szegeny anyum nem tud ugy fogalmazni ahogy kene igy egy ido utan atvettem a telefont tole es en beszeltem a novel...elmondta,hogy ilyen akciojuk ahol Wifi jar nincs es nem is volt soha!!!Es,hogy o nem tud tenni semmit sem mert o az ugyfelszolgalaton dolgozik es irjunk egy panaszlevelet erre es erre a cimre...jaaah merthogy kirendeltseguk Pesten nincsen...szal panaszt levelben lehet benyujtani.

Mondom a nonek ne haragudjon mar de amikor egy nekik dolgozo holgy kijon beengedem a lakasomba johiszemuen leultetjuk megitatjuk majdnemhogy megetetjuk itt az egesz csaladom szemebe belehazudik tobbszor is az o nevukben...ra egy honapra kiderul,hogy nem is igaz az egesz mi meg csakezert mentunk bele es akkor en levelezgessek valakivel?Ugye ezt nem gondolta komolyan?!

Elmondtam azt is,hogy mivel en kulfoldon elek es jovoheten megyek vissza en mar nem tudok eljarni az ugyben es ha ez igy van es atlettunk cseszve akarki altal is en minden egyes kapcsolatot megszeretnek szuntetni veluk,mind a telefon ,internet minden mert nem akarok egy ilyen ceghez,hogy legyen semmi kozom....A holgy azt mondja varjunk egy kicsit...zenet kapcsol be...aztan visszajon es mondja,hogy ugy tudjak orvosolni a bajunkat,hogy egy havi dijat elengednek...

Mondom anyunka mennyi az egy havi dij?Anyu azt mondja 4000valamennyi mire a no mondja neeeem 8000valamennyi hhuuuh mondom varjunk egy pillanatot mert akkor en most ngyon nem ertem mi folyik itt...es mar komolyan semmit nem tudtam mit higgyek azok kozul amit a csajjal alairtunk.Vegulis abban maradtunk,hogy megis marad a levelezesi mod es hogy irhatok meghatalmazasit es akkor anyuek is eltudnak jarni az ugyben...

Letettuk a telefont es itt ultunk anyuval es egyszeruen nem ertem,hogy ilyen hogy fordulhat elo egy vilagcegnel...ez nem a pista ba a saroki boltbol aki atcsesz vgy kamuzik hanem egy ceg ahol jol atb@sztak az embert....csak ultunk itt anyuval es nem ertettunk semmit...


2 megjegyzés:

  1. Ha megengedsz egy-két jótanásot:
    - a levelezést mindenképpen tértivevénnyel bonylítsátok, az ugyanis jogi szempontból bizonyító erejű, míg az ajánlott küldemény nem az;
    - érdemes a fogyasztóvédelmet sűrűn emlegetni (mint jogorvoslati lehetőséget) -> ez általában hatásos szokott lenni, de:
    - a panaszlevél megírása előtt olvassátok át (vagy olvastassátok át egy jogi nyelvezetet jól értő szakemberrel) az aláírt szerződést, mert lehet benne van, hogy semmilyen vezeték nélküli internet-szolgáltatásra nem vagytok jogosultak :(

    A telekommunikációs szolgáltatók ügynökeit én egyébként nem szoktam beengedni, mindig személyesen megyek be az ügyfélszolgálatra ha gondom van és csak ezt köetően lehet szó bármilyen helyszíni szemléről/szerelésről az otthonomban. Sajnos nem az elsők vagytok, barátnőmmel is megesett már hasonló... Remélem mielőbb rendeződik.

    VálaszTörlés
  2. Tudod elvgyok kicsit maradva a naplommal...majd jon meg a vegkifejlet...de ngyon szepen koszonom a jotanacsodat!!!

    VálaszTörlés