Lilypie Third Birthday tickers

Oktober 27. A virtualis baratsagrol...


Mai bejegyzesem akar lehetne exclusive is de szerintem egy napot fellehet ennek a dolognak aldozni...mert a virtualis baratsag a mai vilagban mindennapos es ngyon fontos szerepet jatszik tobbek kozott az en eletemben is.

Igen mert en bar azert kerultem egy bizonyos bnet-re mert valamire rakerestem babaval kapcsolatban es kijott az az oldal aztan megtetszett,hogy ott a lanyok tok jokat dumalnak kibeszelik a dolgaiket es segitenek egymasnak ahol tudnak,mint lelki,mint kezzel foghato teren!Ezert en is csatlakoztam ehhez a forumhoz.Hat nem mondom,hogy konnyen ment de nem is ez a lenyeg...ottvoltam es megalltam a helyem nem adtam fel,mint semmi mast sem szoktam.

Velem egy cipoben jaro lanyokkal,nokkel,anyukakkal szerettem volna beszelgetni es egy kis barati csevej sem jott rosszul ott 7hataron is tul ahol a kurta farku malac tur.Es talaltam is...es szep lassan egyre tobb lett...virtualis baratokrol beszelek...engem ez sosem zavart es nem is azert volt mert nem vgyok kommunikatik csak egyszeruen a Magyar lanyok hianyoztak a Magyar beszelgetesek...

Es nem fogjatok elhinni de en annyi de annyi mindent tanultam ott,hogy kisujjambol kirazom a dolgokat mara (sajnos).Eloszor is megtanultam a szakszavakat,megtanultam a hormonhaztartasrendjet,homerozessel figyelni a peteerest,LH-teszteket csinalni a peteeres idoben valo elkapasara,sok orvosi vizsgalathoz kaptam itt segitseget de legfokepp es legelsosorban virtualis baratokat szereztem!

Jo volt szerettem jarni...mindig mindenki batoritotta a masikat es mindenkit mindenki baja erdekelt,voltak kulonbozo topikok a forumon belul es egyre tobbet olvasgatva meg azt is megismertem akivel egyetlen szot sem "beszeltem".Aztan valtozo idok jottek es ahogy valtoztak az esemenyek valtoztak az emberek is.Sajnos nem jorol rosszra hanem epp forditva.Szornyu szembesulni vele mikor egy ember akiben megbizol es minden titkod megosztod olyanna valik,mintha egy idegen lenne...

Persze ez engem nem tantoritott el a bnettol es tovabbra is jartam es probaltam uj virtualis baratokra szert tenni...ami nem volt nehez mert belatasom szerint aki hozzank csapodott az mind kedvelt engem :-) Aztan elinditottam a naplomat is mert ugy ereztem tul sokat irok oda vegulis egy forum beszelgetni van...nem azert hogy en mindeg leirom mikor mi tortenik velem....persze emelett mindig mindenkihez volt kedves szavam!!!De megis ugy ereztem nem akarom mar oda irni mi tortenik velem.

Aztan elkezdtem mas topikokba is irogatni....azaz mar ev elejen egybe meg a naplo elott is...es ismetelten uj virtualis baratok-ra leltem.Erdekes embereket mas es mas problemaval kuzno noket 25-40ev kozott minden megtalalhato volt...nem mondom hogy mindenkivel szimpatizaltam de egyre tobb virtualis baratra talaltam...aztan megint kihullottak egy csomoan es az en draganak hitt barataim elmaradoztak...de en jol ereztem magam az uj topikjaimban ahol mas es mas csapat,mentalitas,beszelgetes ill. eszmecsere folyt...

JO volt na bar a regi brigadom meg mindig ngyon hianyzott...Talan az ujak kicsit ezt feledtettek...Aztan nekem beindult a kerek es elindult a 2.lombikom...es valahogy ugy ereztem nem kapok kello figyelmet...most ezt nem ugy irom...aki tudja mirol van szo az erti aki nem tudja az most tuti erthetetlenul all itt es van olyan is aki azt mondja mit akar ez a bekepzelt kis fruska.En vallalom...jolesett volna a kis lelkemnek mert ngyon de ngyon vartam mar azt hogy vegre en is kezdhessek es az en eddigi kemeny es kitarto drukkolasom utan eljott az ido mikor nekem fognak a csajok es ez milyen jo is...

De nem igy lett...en pedig ettol besokaltam...marha rosszul esett pedig ritkan bantanak dolgok foleg ilyen...de most ez van talan ez egy jopont merthogy en annyira hittem bennuk es annyira szamitottam rajuk...szal ebbol a szemszogbol jopont a reszukre viszont rosszpont,hogy ez a rosszuleso szivbemaro erzes miattuk volt...Ezert kicsit hanyagoltam a bnetet...Nem hiszitek el hogy mennyi privat uzit kaptam batoritaskepp vgy epp csak mert olvastak mi nyomja a lelkem...

Jo eddig is jottek privik olyan lanyoktol akiket nem ismerek de ez most mas volt....olyanok tuntek fel akik eddig a hatterbol szurkoltak es most ugy ereztek igenis irniuk kell!!Hat ez ujabb erot adott...es persze sok erdeklodom is volt akik mar az en virtualis barati csoportomhoz tartoztak de ezzel a "nem jovok a forumra egy ideig" korszakommal sajnos oket is sujtottam...Vegigcsinaltam majdnem az egesz szurizast egyedul privizve...soxszor volt kerdesem de nem tudtam feltenni mert nem volt kinek...nem akartam CSAK ezert irni...megoldottam mas sem forumozik megis megoldja a problemait.

Es aztan a kitarto virtualis barataimnak koszonhetoen hamar megtort a varazs 1het utan ujra jottem.Nem mondom,hogy konnyu volt nem jonni de ha ok nincsenek siman ment volna meg egy darabig.Ezt a 2kepet is priviben kaptam Betty virtualis baratosnomtol ami a baratsagrol szol es annyira megtetszett,hogy gondoltam beteszem nektek is megmutatva.Amugy azota a bnet masik felevel is felvettem telefonon a kapcsolatot...ugye az elejen volt az en kis topikom...aztan jott az mns meg a skype,aztan bovultunk es veluk most,hogy itthon vgyok telefonalgattam nekik najooo nem olyan surun de 1-1hivas erejeig,hogy legalabb hanghoz tudjam kotni a szemelyt es a hang is szerintem mar soakt elarul....

Ha van nektek is virtualis baratotok ne felejtsetek el ti sem,hogy az eter masik vegen egy ugyanolyan erzesu lany ul,mint te vgy akinek esetleg kevesebb szep szo is beeri de az is lehet csak a te biztatasodra var es szerintem inkabb jobb adni,mint onzo modon csak kapni-kapni es mastol szivni el az energiat.Biztos vgyok benne,hogy a virtualis baratsag nagy szo a mai vilagban es szerintem meg ha nem is talalkoznak egymassal a beszelgeto felek mindig nyitottnak kell lenni es sokkal jobban odafigyelni a szavakra is mert olvasva sajnos a hangsuly neha mashova esik es akkor eleg felreertheto dolgok johetnek abbol ki.

Lenyeg a lenyeg szeressuk egymast ugy ahogy vagyunk...szeretek mindenkit meg az ellensegeimet is es nekik is csakis a legjobbakat tudom kivanni!Drukkok mennek innen most tolem nektem hajra lanyok mindent bele!!!!



Innen is koszonom azt a sok szep kedves szot amit ezen lassan evek alatt kaptam toletek...nevek nelkul mert ha kihagynek valakit abbol csak bantas van...

4 megjegyzés:

  1. Szia Bridget!
    Látom kiirtad magadból ami a szívedet nyomja. Remélem engem is a virtuális barátnőidhez sorolsz. Továbbra is drukkolok nagyon, hogy legyen egy kis amerikai-japán-magyar koprodukcióban készült gyönyörű kis babád!
    Tetszett az "amerikás" kiejtésed!
    Puszi!
    Szakmáriné Kati

    VálaszTörlés
  2. Koszonom Kati!!!De mi az az amerikas kiejtes?!
    :-o

    VálaszTörlés
  3. Bridget, szia!
    Nagyon sajnálom, hogy szomorúan kellett megélned ezeket az amúgy is embert próbáló napokat. Hidd el, hogy innen a háttérből nagyon sokan szurkoltak(-tunk) Nektek, s nem is sejtettük, mi állhatott az "eltűnésed" hátterében. A lányok hiányoltak is, és biztos voltak olyanok is, akik nem akartak "zavarni", mert természetes, ha esetleg valaki ezekben a napokban magára szeretne maradni picit a párjával.Én személy szerint ezért sem küldtem újabb privit. Hidd el, nagyon várjuk mindig a lelkes bejegyzéseidet, s drukkolok nagyon hogy két szép, helyes emberkének mielőbb megérkezzen a kis utódja, mert jó helyre fog jönni, csak kicsit késik. Remélem, legközelebb jobban összejönnek a dolgok, s jól sikerül a ciklus elejét elkapni. addig is tessék írni, mert várjuk, nem eltűnni, mert irgum-burgum!
    Virtuális nagy ölelés!
    Teó(háttérolvasó)

    VálaszTörlés
  4. Nem tuntem en el a blogot nem volt idom irni...bnetre nem akartam irni...itt fogok tovabbra is latod mennyit tudok irni hahaha
    Nagyon szepen koszonom Teo!!Azert privit mindig dobhatsz ram!!!

    VálaszTörlés