Lilypie Third Birthday tickers

Oktober 28. Jon apacska :-D


Ma erkezik a parom nyujorkbol...de meg jo,hogy korabban keltem es megneztem az erkezeseket mert 40perccel elobb erkezett azaz 9:40helyett 9:00kor

Izgultam rendesen mert sosem jart meg itt es mindig is szerettem volna,hogy jojjon na mondjuk nem epp ilyen ramaty idoben hanem nyaron mert ilyenkor menni ismas valamerre nem zoldelnek ugy a fak es az ember is valahogy faradekonyabb.Arrol nem is beszelve az atallassal tuti problemai lesznek es faradt kimerult is lesz a sok melotol na meg a hosszu uttol...Alig,hogy megerkeztem a repterre ahol kemeny minimalis parkolasi penz 680ft!!! bementem es ra 5perce valami jokepu csavo megjelent a kinyilok ajtok mogott...

Igeeeen o volt az az en jokepu pasim :-D olyan kis csini volt!Tiszta zavart voltam en nem is ngyon szoktam kijonni a repterre mas ele ez is olyan fura meg hogy o itt az en orszagomban az en otthonomban?Nagy olelkezes utan megindultunk a kocsihoz.Felhivtuk a hotelt es azt mondtak menni fog a korai becsekkolas igy nem ugrottunk fel hozzank...csak ott a ternel ugrottunk be a peksegbe mert olyan fini peksutik vannak,kifli meg minden,hazikenyeret is ott szoktunk venni anyuval.

Vettunk par dolgot aztan irany a hotel csorikam jo faradt volt.Hotelben becsekkolas konnyen ment a hotel szep volt belulrol...a parkolo kartyankat ervenyesitettek 4napra es felmentunk...szoba nem egy hude mittomenmilyen szupi olyan alap.A kilatas a korter fele nez es a lanchidra ugyhogy a varat mar nem lehetett latni mert oldalso blakunk volt...de majd maskor erre is jobban odafigyelunk...Miutan mindent lecsekkoltunk kaja es minden nelkul besotetitettunk es ugymond ledoltunk egy kicsit pihenni ;-)



Ebbol az lett,hogy jo par orara bealudtunk szerintem delutan 3-4nel elobb kisem keltunk az agybol hahaha Aztan mar ugy kellett felkeltenem,hogy keljunk legalabb menjunk valamerre amig vilagos van...na meg nincs dugo!Mert itt fel5tol beallt a dugo...tusolas par falat csipegetes a peksutibol es mar mentunk is fel a varba.Persze mire felertunk sotet lett merthat 5kor mar sotetedik...felmentunk a parkoloig aztan leparkoltunk es besetaltunk a Halasz Bastyaig.
*****
Probaltam loni 1-2fotot de rajottem ebben a kivilagitasban ha belovom a kameram es nincs talpazaton akkor elmosodik minden...igy csak olyan helyeken tudtam fotot csinalni ahol letudtam tenni a gepet.Igy nem sok keszult de csinaltam parat most mindet nem tudom betenni de majd lesz album megint ugy mint regen is es akkor meglehet majd mindent nezni.Matyas templomba nem mentunk be...aztan atsetaltunk egy masik kis utcaba a masik oldalara nem a dunara nezo oldalra....ott buda masik oldalara van kilatas.
*****
Mondtam neki,hogy ez nyaron sokkal szebb most sotet volt,par ember,rideg es meg hideg is...maaas igy teljesen...a varba is atsetaltunk ngyon szeretem ott is a kilatast erdekes modon en orakig tudnek gyonyorkodni benne.Na mind1 vegulis az en hazam valoszinu azert :-D A varnal talaltunk egy kurtoskalacsosat...hat nem fogjatok elhinni voltak kiteve kis kostolok!Megkostoltunk es az az igazi fini ropogos meleg kurtos kali!!!!Gyorsan vettem is egy CLASSIC fajtat ami a regi sima hagyomanyos ugyanis mar volt kokuszos,fahejas meg nem is tudom en milyen volt vgy 5fele...
*****
November 15-ig vannak kint meg es este mentunk komolyan mondom friss es meleg volt!Akinek meg van ideje bar tudom elobb kellett volna szolni...most mar csak par napig lesznek en meg tuti felnezek kurtikalacsert ide!Elsetaltunk a var feleig at az aluljaron kozben fotok es mar megis ettuk a ezen felbuzdulva mondom ugyis megyunk anyuhoz azaz hozzank akkor veszek meg1et ugyis jon a batyam is at meg hat ilyen finomat vetek kihagyni!
*****
Leindultunk a varbol es nagy dugok kozepette elertunk hozzank is a X.keruletbe. Anyum mar vart...fozott neki kavet meg kapott uditot...hat anyum gondolhatjatok vigyorgott,mint a tejbetok...aztan jott a batyam is ocsem kijott a szobajabol es ultunk a nagyszobaban beszelgettunk.Akarom mondani ok beszeltek en meg forditottam...mindenki olyan halk volt de megvolt maga a beszelgetes ritmusa...Nem is tudom meddig maradhattunk aztan celba vettuk a hotelt...es a recepcion megkerdeztuk milyen ettermet ajanlanak a kozelben...4utcara lejebb egy magayros etterembe mentunk.
*****
A menu nana,hogy Gulyas leves volt o meg valami nem is tudom mit evett masodiknak es megittunk egy pohar bort is!Vegulis nem volt egy nagy durr ez sem...es ez nem azert van mert nagykivansagaim vannak hanem mert tudom,hogy sajnos ezek a turistakra epulo etermek nem igazan a mayar konyhat adjak vissza.Visszagyalogoltunk a hotelbe es durmiztunk egy joooot vegre kettesben megint :-D




Ma nekem fentkellett maradnom hajnal 2ig mert beadtam az ovirett szurikat ami tuszorepesztesre van 2szuri!Ment siman...lassan jon a nagy nap!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése