Lilypie Third Birthday tickers

Januar 4. Vendeg erkezik!


Ma vendegunk jon.Japanbol jon Massud nevu baratunk akinek a szulei itt laknak DC-ben es imadja NY-kot itt is lakott egy ideig o is idekoltozott japanbol aztan a nagy vilagvalsagban megszunt a munkahelye es visszakerult japanba.Jaaah amugy afgan szarmazasu a fiu de japanban nott fel japan nemzetisegu.Erdekes mi?

Megcsinaltam a viragaimat is...majd par nap mulva visszanezunk rajuk ;-)



Szoval o jon ma latogatoba es nalunk lesz elszallasolva 2ejszaka.Ma megjott a teve is.Apacska rendelte a kisszobaba mert ott fogunk jogazni majd kettecsken.Olyan teve ez ,hogy az oldalaban van dvd lejatszo oda betesszuk a yoga dvd-t es mar megy is.Ezek a tervek de most elkell pakolnom a kisszobabol mert jon a vendegunk!

Orulok kicsit mert apacskanak jo barija ez a fiu...egyutt jartak kozepsuliba.Es olyan regota nem volt kivel cimbizzen mar vegre jon valaki mondtam neki akar mehetnek is bulizni nekem mind1 csak vigye erezze jol magat.Este 7kor jott meg..en meg ugy vartam mar,mint a messiast...

Vegre megjott megvartuk apacskat is meg meg egy fiut aki multkor is egyutt evett velunk.Es a mai nap moziba megyunk!!Elmentunk vacsizni ide le az olasz kajaldaba ez volt az en husim :-P

Ez egy borjuszelet rantva kivan kloffolva azert tunik ilyen nagynak es az a sali ngyon fini :-P


Gyorsan meg egy foto mozi elott...es mar mentunk is megnezni az AVATART hat csajok aki meg nem latta annak ngyon ajanlom mert ez egy csodaorszag es bar sok ember fikazza ki a kopizasert ki azert szerintem annyira egyedi es jol kitervelt film....


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése