Lilypie Third Birthday tickers

December 31.Szilveszteeeeeer!!!


Ma arra ebredtem,hogy nem is pacoltam be a husit tegnap :-o (es most azt is megsugom,hogy a pacol szon is gondolkodtam vgy 10percet es vegul szotarbol kellett kikeresnem :- keretik nem nevetni!)



Szal fogtam a kis Char Siu szoszomat...es a husimat amit osszekotogettem es raontottem 1uveggel...



Tadaaaaam



Be a hutobe es le a boltba mert a lencset meg megkell vennem.Japanban olyan jo volt mert pont a szupermarket mellett laktunk es csak leugrottam papucsban meg ha tel is volt...max 20lepest kellett tennem...itt meg felkell gyalogoljak 4utcat a hidegben jo nem olyan hu de messze van de minden nap ma kicsit sok.
Nem fogjatok elhinni de apacska ma is beallt velem a konyhaba...feltette a rizst az is valami ;-) a husit meg tok egyszeruen csak kivettem a hutobol sutot elomelegitettem 200fokra raontottem a masodik uveg felet es be 30percre (en elotte meg jol megszurkaltam villaval,hogy az izek belemenjenek na meg a sules miatt) szal 30perc utan ki megforditom es raontom a masodik uveg masik felet es be 30percre.
Kozben megcsinaltuk ugye a rizst es melle brokkolit szoktunk...a husinal eleg fontos,hogy kicsit zsiros legyen mert a szintiszta husi nem jo...japoban valahogy ez is jobban sikerult...rossznak nem volt rossz de megsem az volt amilyennek lennie kene...mondjuk aki nem tudja milyen azt mondja ngyon fini volt ;-)



Vacsi olyan 9korul volt.Aztan csak teveztunk.Marhara sajnaltam,hogy nem mentunk sehova szerintem apacskanak egyik legunalmasab szilvesztere volt dehat mit lehet tenni nem rajtam mulott.Ejfelkor a tevet neztunk.Tudjatok itt NY-ban ilyenkor az emberek(altalaban a sok turista) kivonul az utcara es a time square-nel figyelik ahogy ejfelkor leesik a labda.Parsze mar delutantol gyulekeznek fellepok vannak enekesek de en tuti nem allnek kint akkor sem ha maga a telapo lenne ott.Szal azt neztunk a teveben mint visszaszamolast es kozben kapcsolgattunk a tobbi adok kozott ugyanis volt kozvetites az USA mas pontjaibol is.
Ejfelkor koccintottunk en mirindaval apacska meg ice tea-val es meg egy pompas tuzijatekot is vegigneztunk ami itt volt a mellettunk levo utcaban vgy 20percen keresztul!!!Nagy durrogas puffogas kozepette a mi 20-ai tuzijatekunk ehez kepest kis pista hahaha...



Aztan lencset is mertem apacskanak amit este 10kor kezdtem el csinalni....marha egyszeru volt es szerintem ngyon jol sikerult bar legkozelebb kicsit higabbra csinalom mert en ugy szeretem de fini volt!!!!!Vettem a boltba sarga borsot is mert azt is szeretem majd csinalok egy olyan fozeleket is :-P




4 megjegyzés:

  1. Lencsefozelek elmaradhatatlan ujevkor. Frode viszont nem szereti. En mind megettem a tanyorbol...tudod hogy tartja a babona.. :)

    VálaszTörlés
  2. Huuu jol elvagy maradva a dolgokkal,nallunk mar 2010 van :) hehe

    Merre jarsz mostanaban,miert nem blogolsz? :(

    VálaszTörlés
  3. Na mizu?
    Hianyolom, hogy ritkan irsz!

    VálaszTörlés
  4. Na orulok,hogy van aki hianyolja az irasaimat azert Nem tuntem el csak egyszeruen kicsit kikellett mozduljak a gep elol es most meg csak egyszeruen nem tudom behozni magam.De majd most elkezdem!Nem szabadultok meg tolem!!!!!!

    VálaszTörlés