Lilypie Third Birthday tickers

Januar 1. Itt az Uj ev ;-)


Szal egy kicsit en is osszefoglalom a tavalyi evet.

Januar-Tavaly ilyenkor Thaifoldon unnepeltuk apacskaval az ujevet!

Februar-Hazamentem csaladlatogatasra...csak csalad es semmi mas nem volt ebben az egy honapban csak rokonok es uncsitesok!

Marcius-Legjobb barinom megszult meg mielott visszautaztam japoba!

Aprilis-Elmentunk embriot fagyasztani mire kiderult...oruljek ha annyi lesz amit visszatesznek nemhogy fagyasztani...

Majus-Parom belemegy a lombikba felismerve a dolgok sulyossagat es a ho vegen megtortenik az elso lombik!

Junius-Japanban levo baratosnem Pati megszult!A tekim pedig a teki mennybe koltozott...

Julius-Elkoltoztunk New Yorkba...

Agusztus-Lakaskereses bejartam egesz Manhattan-t.

Szeptember-halasztas van a lombikkal mert 1.marha draga majdnem 3millio ft 2.milvel otthon tb-re ingye megvan es parom felajanlotta miert is ne menjuk haza?Megvan a lakasunk is ho vegen bekoltoztunk!

Oktober-Otthon jartam Magyarorszagon megvolt a 2.sikertelen lombik is...

November-Pajzsmirigy problemakkal kuzdottem...na meg egy kis depivel is tudat alatt...

December-Apacskaval osszezordulesek...ami kicsit helyrerazott es teszek a dolgokert.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése