Lilypie Third Birthday tickers

Januar 3. Sokminden kezdete...


Csak hogy legyen 1kep rolam is mostanag.Kata segithetnel,hogy tudok olyan nagy kepeket betenni ami nalad is van olyan szep ngyon es tisztak ezek meg olyan picik es nem is igen kivehetoek pedig nem kicsinyitem oket.



Szal mai nap is vasarloturara mentunk...ez a juliska feliratu szalvetatarto megfogott pedig nem Magyar gyartmany...allitolan Lengyel.De engem megmosolyogtatott :-)



Aztan meg vasaroltunk ilyen sok mindent azok a talcak darabja volt 50$ ne kerdezd nem tudom miert csak lestunk hogy 2muanyag vgy milyen talca 100$????Vettem kepkeretet a ket kisebb festmenyemnek amit meg anno vettunk.

Aztan tegnap leszedtuk a fat es dobozokba tettuk a diszeket meg minden na ilyet se csinalj egy pasival..az enyem kiborult mindenen es mindent olyan hulye modon akart megoldani,hogy meg en sem ertettem.O aki eleteben nem szedett meg le fat (na meg szerintem nem is diszitett)

Levittuk a cuccot a pincebe.Remelhetoleg megmaradnak jovore es nem eszik meg a patkanyok.Elkezdtem a puzzle-mat is kirakni!!!Ezt meg japanban vettem.Disneys es ngyon szep csak a kepen nem latni jol es a sotetben foszforeszkal :-) Viragot is elkezdtem megcsinalni azt amit apacska vett karira de aztatni kell egy napig a magokat szal azt most nem tom megmutizni.

Ma kapcsoltam vegre be a laptopomat is mert mint az osemberek a netvilagtol elzarva voltunk egesz unnepek alatt.Este apacska csinalt Kimchi levest (koreai) ngyon imadom...marmint a levest apacska meg edi volt o volt a kukta!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése