Lilypie Third Birthday tickers

Januar 5. Megjott piri...



Ez meg egy karacsonyi felvetel ugy a lakasrol...aztan ami itt lent van az mar a karifa nelkul...



Ezzel meg jovok mostmar a kesz lakasrol vannak kepek bar itt pl meg az ora nincs a falon...


Aztan az etkezo...


Itt meg a halonk az ajtobol...



Meg halo a masik oldalrol...



Reggel keltem gepre ultem fuggok mondjara...de most nem bnetezes volt meg okorkodes hanem komoly dolgokat inteztem el.Pl Megvan a japan suli es talaltam egy tenisz oktatast is!Voltam gym-ben gyurni wazze...es mindezek oromere meg megis jott!!!Hat ez a spontan honap sem sikerult viszont mehetek vv-re ellenoriztetni a THS-mat es ha talan meg most hogy igy elkaptam a menzit is megnezetem az FSH-t es attol fuggoen tartok egy spontan honapot vgy sem hogy milyen az eredmeny...ha nem jo akkor indul a fogigatlo mert lombik szagot erzek....hahaha

3 megjegyzés:

  1. Hahó'
    Nagyon klasszul áll a lakás, ilyen rövid idő alatt szépen berendeztétek. Tényleg, igaza van Hajnócának, pár klassz növény iszonyúan feldobná, no meg remekül éreznék magukat, mert sok ablak van, sok fénnyel. Csuda helyes a kis étkezőtök, mivel szerettek finomakat falatozni, fontos is, h megadjátok a módját. Továbbra is nagyon tecc ez a vöröses szőnyeg. Van egy osztrák festő, Egon Schiele, ha jól emlékszem, szerintem az ő színvilága, formái ihlették a textiltervezőt. Anno láttam róla egy filmet, egyből a képei ugrottak be, mikor megláttam a szőnyeget. Persze lehet véletlen is, bár én nem hiszek bennük.
    Remélem, jól érzed magad a talált foglalkozásokon. A japán suliért irigy-mirigy vagyok,a házban levő gym-ért, szaunáért nem kevésbé :-))).
    Szia, várjuk a folytatást.
    Teó

    VálaszTörlés
  2. Parom sajna nem ngyon locsolja a novenyeim itt meg nincs minden heten bejaroneni...csak 2hetente szal amikor en hazamegyek akkor a viragaim mindig kihalnanak...jol megkell gondolnom mit vegyek.De egyenlore butorilag vgyunk kesz meg egy kis belakas az kell nekem a fuggony is hianyzik.De azt ngyon nehez ide...ez nem olyan,mint otthon...es alberlet amit lehet meg iden elhagyunk marha dragak a fuggonyok es minden meretre megy nem lehet vinni magaddal mert mindenhol mas a meret szal kicsit maceras azert nincs meg.De majd lesz kep ha belaktuk csak egyenlore a butorok miatt erdeklodtek mar...

    VálaszTörlés
  3. Igen, ismerem, nálunk a nyári terasznövények élete forog kockán, amióta nincs a drága szomszédnéni, aki hetekig gondját viselte, ha nem voltunk. Szinte szólni se kellett neki, mert imádta a virágokat. Azóta pozsgások vannak, kaktuszok, melyek istenien bírják, hatalmasra nőnek. Bár kaktuszokkal esetleg költözni ... :-( nem egyszerű vállalkozás.
    Teó

    VálaszTörlés