Lilypie Third Birthday tickers

Oktober 24. Jott ma a kerianyum...


Ma 11kor tutira kellett kelnem mert jon a kerianyum....nem is azzal van a problema hanem azzal,hogy egyaltalan nem tudok koran egyba kerulni hajnal 2-3nal igy meg nehez felkelni...
*****
Kicsit kesobb jottek es hozta a harmad uncsitesomat Szimit (Szimonettat).Erdekes modon hiaba vgyok itthon olyan keveset a gyerekek a kozelemben annyira ragaszkodnak hozzam...emlekeznek ram es varnak es szeretnek,hogy az el sem tudjatok kepzelni.Lehet valami buvos energiaval rendelkezem?Ezek olyan erdekes dolgok...sokszor gondolkozom el ezen...ugye ott van Flori baba akire anyu vigyaz...alig latott meg es tok pici is volt...es megis ugy szeret engem ezt aki nem latja nem is hiszi...mennyire tud orulni neked bujik es olelget simizi a hajamat es var nap,mint nap mikor itthon vgyok.
*****
Szimi is ilyen o mondjuk azert valamivel tobbet latott meg ot kisbabakent is fogtam am van kepem is csak most nem is tudnam elokeresni mert szerintem kint vannak valahol cd-n...De nem sokkal latott belolem tobbet...es o is jon es csak Brigi....Brigiiii ezt hallom es sorolja a kerdeseit egymas utan...bejott velem a furdobe hajat mosni...engedtem furdovizet is.Van ugy hogy ittalszik nalunk es igy o is furdott mar itt az egesz hajmosast vegigbeszelgettuk...aztan ahogy a kepen is latszik a csaladi idill...Szimi jatszott a szonyegen kutyusom meg labamnal hederezett.
*****
Kerianyu meg anyu elmentek a piacra vgy CBA-ba mar nem is tudom...meg csinaltak grizes tesztat :-P meg volt bableves is sooot volt paprikas csikre (porkolt) nokedlival...ma is joool telezabaltam magam pedig elmeletben dietan kene lennem mert mikor hazajottem 57kilot mutatott az a franya merleg...akarom mondani 57.6-ot Nem is mondtam meg vgy is szerintem e de azert megemlitem meg1szer minden este megiszom egy pohar bort ;-) ORVOSI AJANLATRA! hahaha es iszom azt a Ginzeng nyavajat majd teszek fel arrol is kepet ha keszitek...
*****
Este nagy tevezes volt a Csillag szuletik-et neztuk anyuval ;-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése