Lilypie Third Birthday tickers

Oktober 22. EKG



Reggel keltem igen reggel mert ma sem tudtam sokaig aludni...mennem kell EKG-ra a punkcio (peti leszivas) miatt...
*****
Mar tegnap odaszoltam a korzeti dokinak,hogy ma mennek de mivel felujitas van naluk is azt mondta o most nem tud csinalni es ad beutalot a Mester utcaba ha az jo....mondom persze hogy jo...11fele mentem oda mert bar reggel 8-12ig van mar elore szolt,hogy reggel 8-10ig veradas van(vgy fel 10ig?) aztan o mar fel 12kor zarja a kapukat vgy lehet mar negyedkor ezet jo lenne ha 10utan de meg negyed 12elott mennek...
*****
11re mentem es felvoltam keszulve hogy varni fogok jooo sokat...mert itt mindig ez van meg ha csak egy beutalo is kell es lassatok csodat..bementem pont kintvolt a noverke ramnez nagy szemuveg van rajta mindig...lehajtja a fejet a szemuvege folott kinez es azt mondja: "Teshes?" azt elkell mondjam,hogy 14eves korom ota oda jarok ugyhogy ismernek engem is es az egesz csaladot...es orulnenek ha mar ugy lenne hisz korban vgyok mar...
*****
Aztan mondom neki,hogy nem hanem lombikozunk es ahoz kell az EKG.Azt mondja mindjart megirja es kihozza...5perc es mar ott is volt...azt mondja azt irta a papirra hogy terhes vgyok....merthogy nem csinalnak csak ugy meg EKG-t csak ha indokolt...hat ok indokoltta tettek hahaha Ha mar itt vgyok kimentem a jatszoterre ahova kiskoromban jartam ez a felso kepen lathato.Van tobb kep is de majd lesz egy album es abban megmutatom mert itt sok lenne.
*****
Aztan voltam kint a hires nevezetes "Nyuldombon" ahol a 12perces futasaink voltak,sok vetelkedo(altalanos isivel) es telen itt szankoztunk is....sos-sok gyermekkori emlekem fuz ide...marha jo erzes latni ezeket a helyeket es amikor megkerdezik mi jo itthon...hat kerlek szepen draga kerdezo EZ ez jo abban,hogy hazajovok...ezek az erzesek sehol mashol az meberben nem tudnak elojonni csakis a szulohazajaban es csakis olyan helyeken ahova a gyermekkori szep emlekek kotik.
*****
Csinaltam par fotot es mar neki is indultam irany a mester utca itt van nem messze...IX.kerulet...leparkolok es vennem a jegyet mire eszreveszem,hogy nincs is nalam a penztarcam...basszus...
*****
Na mondom akkor keresek egy nem fizetos parkolot mert en ugyan haza nem megyek kunyeralni meg kitol is kunyiznek?Szerencsemre 20meterrel odebb mar megis talaltam pont a korhaz elott a parkolot szerintem nem fizetos volt de kitudja.Regen nem ngyon erdekelt ha megbuntettek mert 1500ft volt de mostansag pl 450ft azert az mas huzos egy parkolasert.szal leparkoltam es bejelentkeztem a foldszinten ahol is kaptam egy sorszamot amivel felmehettem a 2.emeleti rendelesre.
*****
Kint ulunk 20perce senki nem ment be es csak egy noverke mozgott...mar tok pipa voltam....egyszer kijott es az utanam erkezoket betessekelte a szobaba...kerdem en akkor minek van sorszam?Na mind1 sorra kerultem en is es kerdik miert is lesz uhu....mondom lombikozunk...kedves volt a noverke csodalkoztam is....beszelgettunk kicsit aztan elindult a meres...es mikor vege lett alaakarta iratni a dokival...de mikor a doki meglatta azt mondja na akkor beszelgessunk.
*****
Es elmondta hogy ALSOPITVARI RITMUS-om van amit tok szepen ki is mutatott a gep.Ez nem baj ezzel mehet minden csak ez erdekes dolog mert ritka eset a legtobb embernek sinusritmus-a van...es akkor jottek a belolem arado kerdesek:Lehet e ez baj a terhesseg alatt vgy szuleskor?Mit jelent ez?Es meg sorolhatnam....a doktor ur is ngyon kedves volt es megnyugtatott hogy ugye panaszmentes mondom igen es hogy nem lesz semmi baj csak ez erdekes dolog.Azt is megkerdezte volt-e mar ilyen...
*****
Mondom volt...mert anno nekem mar eszrevettek ezt a mashogy dobog a szivem dolgot...akkor elis kuldtek sziv uhu-ra de nem talaltak semmit azt mondtak hamar nottem es majd elmulik kinovok...aztan januarban lesz 3eve,hogy volt egy mellplasztikam (na mik derulnek ki igaz) es ugye oda is kellett EKG amikor is szinten talaltak valamit es azt mondtak nezessem meg...abbol is lett egy sziv ultrahang amin semmit nem talaltak.Most megint EKG es a doki azt mondta...
*****
Szeretnenek egy 24oras EKG-t ramszerelni es egy sziv uhu-t csinalni...jo oke ez mind okes de en azt nem ertem ha ez nem olyan nagy dolog meg semmi gaz akkor minek ez a nagy ellenorzes?!?!Mindenesetre megbeszeltuk,hogy November 4-5-6an megyek haaaa a beulti nem szol epp kozbe mert en akkor nem megyek sehova sem!Ezt megertettek.Szoavl 4-en deluatn 3ra felszerelnek ezt a kutyut...5-en 3kor leszerelnek es lenne egy szivuhum is...aztan 6-an a professzorral lenne egy konzultaciom.
*****
Szeeep...persze megyek mert erdekel a dolog meg a sziv amugy sem jatek.Sokat keresgeltem a neten errol a dologrol de nem talaltam igazandibol semmit sem.Nem is baj...csak erdekelt volna...viszont talaltam egy erdekes oldalt ahol a sziv van megmutatva ahogy dobog...felelmetes,hogy egy ilyen mareknyi szerkezeten fugg az eletunk es ha az megszunik dobogni mi megszununk letezni...az oldal itt talalhato:
*****
*****
Mai vacsi bableves csipetkevel...
*****
Viszont ma meg mindig nem jott meg pedig mar 3napja megy a szuri es mostmar aggodom is ezert csorogtem a dokinak aki megnyugtatott,hogy semmi baj...menjen tovabb a szuri! (utolag megtudtam mivel ez egy fogigatloval kesleltetett ciklus ezert nem mindig jon meg a menzi es van olyan,hogy annelkul folytatodik az egesz...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése