Lilypie Third Birthday tickers

Oktober 20. Az elso szuri!!!



Reggel 6:30kor keles,7:10re mar kesz is voltam es irany az Istenhegyi ut fel etgyomori vv-re es az elso szurik beadasara..

Felkeszulve a dugora vittem magammal az iPodom ami tele van video klippekkel es mondom majd a dugoban es jol megnezegetem oket mert sosem szoktam...es meg van olyan amit nem is lattam pl mert enrepzin is meg vonaton meg barhol vgyok csak zenet hallgatok azt se mindig...szal most itt az ido a videoklipp nezesre.

Nagy csodalkozasomra nem volt nagy dugo...jo par klippet megtudtam nezni de szepen haladtunk es 8:10re azaz rekordido alatt ottvoltam!2orat szantam amugy az utra es 1ora alatt ott voltam.Bementem mondtam,hogy vv-re jottem meg a szurit is bekene adni.Behivtak vv megtortent...aztan kivaltottam a gyogyomat amit meg multheten irt fel draga edes doktorom...es kint leultettek aztan jott valaki es megmutizta....

Ugy bevoltam tojva...elokeszitettek a cerka alaku szurit es mondja hogy koldok ala gatya tetejeis meg jobbra balra meg ennyi meg annyi na oda kell adni es bar o 45fogban adta be a lenyeg 45-90fok kozott kell beadni es eeeeeen aki egy vv-t nem tud vegignezni!Nagy levegot vettem es a noverke osszecsippantotta a hasamon a bort...es VEGIGNEZTEM ahogy beszurja a tut es beadja a szurit....hat en ha ezt tuleltem nekem mar minden mas tok siman fog menni...de azt meg most sem tudom,hogy fogom sajat magam megbokni holnap :-o

Szal a lenyeg erdekes modon nem fajt nem is az a baj hanem a tudat,hogy megszurni magam!!!JO most sok olyan ember olvas aki mar az x-edik lombikjan van tul...de nekem ez a 2. es az elsonel en jartam a klinikara eleve clostis volt a stimu es a szurikat amiket kaptam bementem es ott adtak be ilyen nem volt hogy en magamnak...szoval nekem ez uj es furcsa...anno meg egy sima vv-t se birtam ki nekem ngyon ritkan volt es sirni tudtam volna mikor valaki elkuldott egy vv-re....miota a meddosegibe jarok (2007.november) hozzaszoktam de most meg szuri is...en magam a hoz kategoriaba rakom matol...hahaha

Mint irtam tudom mas sokkal tobbon ment mar keresztul de mindenkinek masok a nagy dolgok...e snekem ezek azok...Amugy a 2GONAL F 900-as volt 60ezer ft 1toll 3napra lesz elegendo mivel 300-at adunk be egy nap aztan hetfon tuszonezes!!!Kifizettem a vv-t nem is emlexem mennyi volt...aztan 9:10re mar vegeztem is.Hat nem erre szamitottam...

Almos is voltam ugye alig aludtam az este de Patihoz is mentem volna hamar itt vgyok Budan mert ide nem ngyon jarok am at...meghat a sok teendo miatt nem is tudok...gondolkodtam mi legyen hazajojjek vgy menjek Patihoz?Vegul elindultam Patihoz...azt mondtak multkor mehetek mert csak o lesz meg anycija erre apuja nyitott nekem ajtot es bent fogadott az egesz csalad.Reggeliztek epp en is beultem egy muzlire meg ittam jo meleg teat.

Aztan sokat dumcsiztunk delutan 1korul indultam el...amikor is hivtak a festok,hogy akkor jonnek szerdan....szupi festek meg nincsen meg megveve...nyomas anyuert Katahoz igy mar nem is tudtam menni mert mennem kellett festeket venni.Anyuval mentunk a Baumax-ba ahol is kiderult ha kikevertetunk szint az kb duplaannyi mintha csak valasztanek abbol ami van...es mivel megvoltak az elkepzelt szinek ezert szinte pillanatok alatt dontottunk...

Megvettuk a festekeket es ha mar itt jartunk jol korbeneztunk vettunk viragfoldet,cserepet mert az egyik hazinovenyt at kell ultetnem,szogeket,viragkampo,labtorlot es irany haza mert hullak voltunk es ehesek is....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése