Lilypie Third Birthday tickers

Oktober 19. Egy sokkolo hir...


A felso kep illusztracio azaz nem a targyhoz tartozik!
Amit ma talaltam a neten na az nem semmi es csakis eros idegzetueknek van!Bar en ugy gondolom aki embernek vallja magat tuti nem tudja ugy vegignezni a kepeket...hogy ne azt erezzen amit en! (na ezt itt javitottam mert eleg hulyen irtam le nem igy akartam de most sem tudom,hogy kene hogy az jojjon ki belole amit szerettem volna)

Arrol lenne szo,hogyallitolag Kinaban a meg nem szuletett babakat(abortusz vgy veteles altal elhalalozott babakrol van szo) eladjak es megfozik levesbe.Merthogy tele vannak olyan enzimekkel vgy asvanyi anyagokkal amikk jok a szexualis eletre,a fiatalsagra de meg az asztmara is.

Eloszor elsem akartam hinni...aztan rakerestem a neten csak a sajat magam megnyugtatasa miatt de talaltam mas cikkeket is ahol konkretan a korhazban dolgozokkal csinaltak riportot es tenyleg igy van...aztan mondtam paromnak is o azt mondta aaah ez nem igaz de mikor rament az oldalra mar azt mondta talan.

O mar jart Kinaban es csak Hong Kong-ban es ugye koztudott,hogy eleg sokmindent megesznek de hogy ilyet...nem terek napirendre.Szerinted letezne ilyen?Na jo csak egy koltoi kerdes volt...

Csak es eros idegzetuek nezzek meg az oldalt ahol olvastam mert a kepek tenyleg sokkoloak:

10 megjegyzés:

  1. Bri,
    sajnos ami már így szárnyra kap annak van már valóságalapja is.
    Amúgy - sajnos - el is tudom képzelni, hogy már nem csak kutyát, macskát és egyebet esznek meg, ha nem 'embert" is.
    Elég ferde gondolkodásúak, mert nekem már a gondolattól felfordul a gyomrom.
    ... volt egy megtörtént film egy talán focicsapatról akik lezuhantak a valahol a hegyekben ... na talán akkor ennék 'embert", hogy túléljem valahogy.

    Amúgy meg ne tessék most ilyeneket nézegetni, olvasgatni.

    VálaszTörlés
  2. Na neeeee, ezt neeeeeeeeeeee :(

    VálaszTörlés
  3. Atttyaéég:o
    Ez tényleg sokkolóó!!!
    Én ilyet még nem láttam...húú!!!

    VálaszTörlés
  4. Felfordult a gyomrom:(
    Azt mondod aki embernek vallja magát,az nem tudja végignézni a képeket.Aki meg ilyen levest eszik,az micsoda?Kanibál?
    Hát ez borzasztó,olyasmi,mintha meggyaláznák a holtakat,vagy...nem is tudom.
    Felháborító

    VálaszTörlés
  5. Engem is sokkolt...

    Enis
    nem ugy irtam,hogy aki ember nem tudja vegignezni...tudod neha nem tudom,hogy kell fogalmazni...lenyeg a lenyeg...erted mirol beszelek...borzaszto...

    VálaszTörlés
  6. Hat ez botrany.Mindig is tudtam,h ezek a Kinaiak nem normalisak. Kivancsi vagyok mit fog Evi szolni ehhez mikor olvassa.
    Ki adja el oket?Az orvosok?Korhaz?Esetleg a no aki megszulte-elvetelt...Ahhhh , a sajat gyereket is megenne? Akinek meg van mar gyereke, hogyan tud ilyenert egyaltalan penzt adni? Ah,felhaborito.

    VálaszTörlés
  7. En elolvastam egy masik cikket is errol...abban azt irtak ezek abortuszos babak ill az elvetelt babak...amik bekerulnek egy kontenerbe vgy nem is tudom es kutya sem nez felejuk...

    Viszont ezert ok ha mar lehet akkor felhasznaljak ezeket a tetemeket mert olyan anyagok vannak bennuk...

    Szal ha ugyvesszuk akkor nem bantanak senkit sem csakhat igen itt az elvvel van a problema...en pl egy baranyhust meg nyulat sem birok megenni mar csak maga a tudat miatt...

    Kivancsi leszek en is Evi erre mit mond.Ha elolvassa egyaltalan.

    VálaszTörlés
  8. Jaj,Bridget,értettem én mire írtad...jól fogalmaztál...és igazad is van,de annyira megdöbbentem,hogy én nem bírtam érthetően fogalmazni.
    Még most is futkos a hideg a hátamon...

    VálaszTörlés
  9. Bridget, én nem akarom elhinni, hogy ez igaz lehet! Mármint...ki tudná őket megenni? Brrrr...Ne nézz ilyesmit, majdnem kismami!!!

    Millió drukk nektek a lombikhoz! +++++++++++++++++++++++++++++++

    VálaszTörlés
  10. Popi te is itt vgy?Nem is akartam ilyeneket olvasni...de ratalaltam...es nem hagyhattam szo nelkul...Koszonom a drukkokat!!!!!!!!!!

    VálaszTörlés