Lilypie Third Birthday tickers

Oktober 21. Jonnek a festok!!!



Festok fel 8ra voltak varhatok gondoltam majd ha csongetnek felkelek...de nem hiszitek el fel 8kor oramu pontosan kipattantak a szemeim...

Festok 8ra jottek.Elmondtak a haditervet gittelnek aztan pihi amikor is reggeliznek...aztan festenek aztan pihi mert szaradnia kell a festeknek.Addig ok ebedelnek aztan meg1szer festenek es delutan 4re keszek is vgyunk.Szupi...szurit bohoztam a szobaba es jol beadtam magamnak...hat nem sokat kellett tokolnom vele mondhatni siman ment...anyum is uzent mi van betudtam-e adni tesom is erdeklodott....

Ennyire azt hinnek nem fog menni....aaah nem csakhat azert valljuk be egy kivulallonak ezek a dolgok meg ngyobbnak tunnek es hat azert ezek megis csak szurik amiket az ember a hasaba ad be!Es en meg mindig azt mondom barki gondoljon barmit mondjon barmit nekem ezek ngy dolgok.Nem fajt meg most is azt mondom csak maga a tudat,hogy benyomni a szurit az a gaz...de ugy megy be mint a vaj kenodik a kenyerre ;-)

Festok enkialltak beszelgettunk is mert ok festettek anno 4eve mikor is a furdot es a wc--t total szetrobbantottuk es felujitottuk...ok festettek ;-) Aztan meg megszereltek anyu lampajat is a furdoben a mosogepkonektort visszatettek a falba mert valamiert kivolt huzodva es a folyosokon vegig ahol festettunk a kapcsolokat is lecserelem azaz ok cserelik le nekem megmondtak milyet vegyek.

Kozben szomszednenink is kibujt es elkezdett magyarazni a festoknek,hogy igy meg ugy meg itt mindig festes van...hogy itt mindig valamit csinalnak meg pakolnak...meg kosz van...(merthat a festok az ajto elott pakoltak le...na szerencsere nekunk tokjofej festok van az meg megvedte magat es mindet is jol meg mondta neki vissza a dolgokat,hogy nemhogy orulne hogy ilyen tiszta szomszedjai vannak akik mindig festetnek...jobb lenne ha koszosak lennenek es sose lenne festve...meghogy a folyoso fele a mi oldalunk es az o oldalara nincs kipakolva semmi se....es meg sorolhatnam...

Csak lestem a csavo ugy megmondta neki vissza a dolgokat a szomszed mar nem is tudott mit mondani csak morogva lebattyogott...hat azt hiszem erre mondjak azt hogy irigyseg.Festok 4re keszvoltak mintha percre pontosan dolgoznanak.38ezer volt anyag nelkul...jaaah a tobbi szin le is maradt szal a kis folyoso mogyoru szinu lett a konyha es a spejz feher.Kepeket nem csinaltam rola mert jo eros szinuk lett marhara nem olyanok amit valasztottam...ugyhogy talan per nap mulva mikor eleri a normal szinet ;-)
Ma nem mentem anyuert...este pedig lecsot ettunk...

2 megjegyzés:

  1. A szomszéd csak kíváncsi volt, hogy már megint mi folyik nálatok.
    Amúgy igaza van a festőnek. Örüljön, hogy ilyen szomszédok vagytok és nem a rosszabbik fajta.

    VálaszTörlés
  2. Bo mami ezert jo latod hazban lakni...ti nem hazban laktok veletlen mert akkor most irigykedem!

    VálaszTörlés