Lilypie Third Birthday tickers

Jabuar 9. Az utolso butordarab...


Na ez az uccso butordarab amit hazacipeltunk a haverral a mulheten.Nekem ngyon tecc....mondjuk en valasztottam nana,hogy tecc mint ahogy a legtobb butornal en adtam meg a vegso dontest ;-)
*****
A tetejere meg ratettuk a rizsfozonket meg a popcorn csinalot minden klappol...bele majd a soros,boros,es vendeg poharakat akarjuk tenni,az tanyeralatetet,szalveta,meleg labos ala vas na meg az en ropogtatnivaloim mennek mert apacska a konyhaban nem ngyon turi meg...mondvan,hogy o fogyozik es nem jo latni,hogy ott a sok finomseg hahaha ugyhogy majd atkoltoztetem ebbe oket.
*****
Apacska a csalad esze...o ert a bizniszhez de az effajta dolgokhoz,mint szekrenyosszeszereles karacsonyfa allitas,leszedes,furas faragas.....mint nekem a kinai nyelv.Es en lennek a vezeto aki olvassa mit meg hogy kell osszeszerelni de egyszeruen annyira makacs meg a hulye biznisz taktikajaval akarervenyesulni igy indent duble check (duplan lecsekkol) es megnezi nem e lehet esetleg igy vagy ugy meg megnezi a 8.oldalig holott az eljen kell kezdeni es sorba haladni.
*****
Mar az elejen tudtam nem lesz konnyu menet es hat a megerzesem engem igazol a vegere mar mindketten a masikra akartuk hagyni a dolgokat mondvan csinalja o ha annyira okos.Dehat nekem azert altalaban igazam van...nem egy szekrenyt szereltem mar ossze.Aztan 3oras szereles utan el is keszult a szekreny. mar sotet volt....de a heten valami hulye biznisz dilen dolgozott aminek tudta,hogy semmi ertelme dehat az okostojasok nem hittek neki es este 10ig melozott igy csak most hetvegen volt idon osszetenni.
*****
Meg az orat is felszerettem vele tetetni de mintha ez is ellenne tove...mondtam neki lehet mar csak mi gondoljuk azt hogy elvan torve lehet annak ugy kene lenni ahogy van...mert olyan nincs hogy 2orat is veszunk es mindketto torott.Ugyhogy az nem kerult fel a falra de holnap lemegyunk ide a boltba es rakerdezunk...bar nekem torotten is jo lenne annyi az egesz,hogy a bimm-bamm-ja akkor nem fog tik takkolni csak all egyhelyben....engem meg az anyira nem erdekelne.
*****
A kis festmenyeim meg nem kerultek fel a falra mert nem tudtuk eldonteni sem hogy hova meg felmerult,hogy veszek meg esetleg beloluk masmilyet es akkor hogy is tegyuk..na hat igen ez itt a bibi...feltakaritottuk a hulladekot amiben a butor jott aztan elveztuk az este hatralevo reszet.

2 megjegyzés:

  1. Háát mit ne mondja van egy párod.
    Még hogy nem tudod magad lefoglalni.
    Ha magad sem tudod mit kezd magaddal, akkor honnan kellene ihletet meríteni, hogy mi legyen a hobbid?
    A fotós sulit nem csinálod?
    Ez a japános dolog ez micsoda? Újra japánul tanulni?
    Szupi a szekrény. kb valami ilyen lakásberendezést szeretnék én is, ha kint élnénk.
    Tudod mi az ami hiányzik nekem a lakásból? A növények.
    Rengeted párát tudnak biztosítani. Mivel locsolgatod őket.

    Amúgy nálunk is szokott olyan lenni amikor nem tudjuk elviselni egymás kis 'hibáit". Valami biztos bántotta akkor és ezen vezette le.
    Nem szeretsz kreatívkodni? pl festeni

    VálaszTörlés
  2. Hat tudod ha biztos lenne a helyem meg ugy amugy is...akkor lenne mivel lefoglalnom magam...de igy?Most is kezdem a sulit aztan 2szer tudok csak menni mert majd utazok...dehat ha neki ez kell...Festosuliba nem iratkozok be 800$-ert azert,hogy aztan meg megyek haza es nem tudok jarni...majd ha visszajottem es normalisan lesz 3honapom lejarni annak van ertelme...a fotos suliba nem mentem el mert a festo suli jobban erdekelt.

    A lakas egyenlore csak butorilag van kesz.Kepek kellenek meg az ora mar fentvan meg kissebb diszites...a fuggony is hianyzik nekem meg jaaah a novenyek csak tudod ha en elutazom haza ami altalaban egy honap akkor kifogja meglocsolni oket?Kihalnak...anno japoban a bejaroneni locsolta...de itt most ugy nez ki csak 2hetente jon.

    Japan ugy jott,hogy nem szeretnem elfelejteni azt amit eddig is tudok na meg fejleszteni sem lenne rossz.Ha lesz egy gyerekunk annak japanul is tudnia kell es szep lenne ha apjaval majd ez lenne a titkos beszeduk hahaha na meg en remelem meg visszakerulunk oda egy nap ;-)

    Ti hogy vgytok?Regen irtal vgy csak en neztel el,hogy mostansag nem irsz?

    VálaszTörlés