Lilypie Third Birthday tickers

Januar 10. Egy regi iskolatarsa apacskanak es Sukiyaki!!!!


Na ez az a szeletelt husi amirol mindig is beszeltem nektek az a jo kis vekonyra szeletelt japan husi amibol ennyi de annyi mindent lehet csinalni es gyorsan es fini ngyon!!!
*****
Atan itt lent van a zoldseg is amiben van tofu,valami zold nem tom hogy hivjak,kinai kaposzta,gomba 2fele is es ez a uvegteszta vgy minek is nevezik...na meg hagyma de kiderult a vendegunk allergias a hagymara igy azt kulon csinaltam meg nem tettuk bele.


Szal az asztal kozepen van az a sutogetos labos...abba sukiyaki szoszt ontunk...igy lehet kapni es mar mehet is a sutes....bele a husi...zoldsegek...neha egy kis vizzel felkell onteni ha ngyon intenziv a kaja ize de nemam tulvizezni....es ennyi ezek a zoldsegek megfonek pikk pakk a vekonyra vagott husi szinten amugy marha husi de ez kifejezetten sukiyakihoz van ugy lehet kapni a boltban...es rizst szoktunk melle...es ha megfott elmeletben nyerstojasban kene ezeket megforgatni es megenni.
*****
Igen nyerstojasban ugyanis japanban bacitlanok a tojglik es eheto a nyerstojas!Igy mi ma jartunk a japan boltban es vettunk tojglit aminek 99.9% bacifree hahaha....en mondjuk nem szeretem de apacska ugy szereti es a vendegunk sem hatralt meg tole.O amugy apacskaval egyutt jart egyetemre anno onnan ismerik egymast...es hat asszony 1honapra babastol elutazott igy meginvitalta parom vacsira.



Kar,hogy kicsi a kep es az asztal nem latszik olyan jol ezert csinaltam egy kozelebbi kepet csak a kajarol...ngyon finom egyszeru es egeszseges...jah es ugy teleleszel,mint a duda ugyhogy figyelj oda hahaha apacskaek jol elbeszelgettek.Orultem,hogy kicsit elsorozget es fius temakat dumalhatnak ki....tudom,hogy nagyon hianyoznak neki a baratai.


Az orat amugy lecsekkoltuk es semmi baja....igy felkerult a falra de nana,hogy kepem meg nincs a gepen igy majd potolooooom.Vettunk parasitot is...igen tudom mar vettunk egyet nincs dejavu erzesed...most apacska vett meg kettot mert szerinte amink van az nem jol muxik...este 10kor ment el a vendeg es megbeszeltuk majd asszonnyal is atjonnek egy vacsira mert ez tuti izlene neki...hat igen japan kaja....

5 megjegyzés:

  1. Jól néz ki nagyon ez a kaja,nyammi.
    Amúgy ha ráklikkelsz a képre,fel lehet nagyítani...nagyon jól látszott az asztal tartalma is rajta,hihi:)

    VálaszTörlés
  2. Igen mar rajottem kozben...ez a funkcio mukodott azelott aztan nem most meg megint.De Katanal mar eleve szep ngyon tisztak es nem ilyan mi is van ott...na meg aki nem tudja,hogy rakell klikkelni...

    Amugy elvgy tunve!!Hun a csudaban vagy?Epp hianyolni akartalak mar!

    VálaszTörlés
  3. mit nem adnék egy ilyen ebédért most!!
    Nagyon jól néz ki.
    A szekrényen látom helyet kapott minden, rizsfőző,pattogatott kukorica készítő...
    Szépek vagyok.

    VálaszTörlés
  4. Bri
    már megint csak folyatod a nyálam a billentyűzetre:)))
    Nagyon jól néznek ki ezek a kajók!
    Az óráról akkor majd rakj képet, kíváncsi vagyok rá. Örülök, hogy ennyit írtál most, ezt szeretem, mikor győzlek olvasni;)
    Pussz-pussz!

    VálaszTörlés
  5. Ancsuka
    Igen ez igy volt betervezve ;-)

    Betty
    Benne voltam ngyon jott az ihlet...ezert is csak 7napot sikerult potolni es vasarnap mar nem ment a folytatas...talan majd most...

    VálaszTörlés