Lilypie Third Birthday tickers

Januar 11. Bejarono...



Tudjatok minden hetfon apacskanak konferencia beszelgetese van ezert reggel 6kor mar kel ezeken a napokon es ma engem is jol felebresztett mondvan nezzem mar meg milyen szep a napkelte...
*****
Viccesen poenkodott is,hogy ugye meg itt nem is lattad egyszer sem(mivel mindig olyan kesoig alszom)Rerregl 8ra jott a bejaroneni akit apacska szerzett...ennek a tegnapi fiunak a bejaronenije es o ajanlotta be.Szoval jott felmerni a terepet meg megbeszelni a reszleteket es ha megtudunk egyezni ma kiis takarit.
*****
Korulnezett mondott egy arat en meg nana,hogy sokaltam 150$ lett volna mondom neki itt a hazban van 100$-ert alkalmankent es en azt is sokaltam....meg,hogy annal a masik fiunal 150$ert van de ott ott van egy baba...babazik is meg ki tudja mennyi a takaritanivalo...itt meg sehun semmi sot a kisszoba ures is nehogyma engem nezzem hulyenek.
*****
Mondtam neki hogy 100-ra gondoltam,azt mondta ha minden heten jon akkor 125 ha 2hetetne akkor 150 mondom ezt megkell beszelnem a parommal.Azt mondja oke es akkor,hogy most megy a isminkhez es ott ha vegzett jon.Jah es meg vasalni sem vasal!Pedig azt,hogy hianyolom a mi bejaronenink japoban vasalt olyan szepen.
*****
Apacskanak mondom ennyiert nem kell a no mert a hazban levo szerviz megbizhato es azoknak meg a tisztitoszereket sem kell adni mert ok alljak...meg amugy is...hulyenek akar nezni es ennyi.Azt mondta apacska ahogy gondolom.Hivom a not nem veszi fel...irok neki egy sms-t,hogy ne jojjon mert inkabb a hazban levo szolgaltatast probaljuk ki es majd szolunk ha kene jojjon.
*****
Erre hiv a no,hogy mindjart itt van...mondom kuldtem neki sms-t miutan nem vette fel...hogy o nem kapta meg na jo mondom feljon mondom neki ennyiert sok...es mondja jo oke akkor 100ban megcsinalja de csak nekunk azt persze meg hozza kell tenni,hogy profinak tunt takaritas teren de olyan gyorsan beszel(hadar)es csak mondja mondja be sem all neki...
*****
Megjottek a fogkefeink is apacska mar szemez veluk honapok ota mivel amit japoban vettunk azt nem lehet itt hasznalni az aram miatt...
*****

Na meg jott a dumaval,hogy o majd megtanit spanyolul mert valami delamerika....hat kurv@ra nincs kedvem nekem spanyolul tanulni...eleg nekem az angol es a japan is meg amugy is nem vgyunk mi haverok.Na jo akkor mondom 100-ert maradjon bar mondom annyiert itt a hazban is megcsinaljak ami egy elit bejaronoi szolgalat de ha ma itt van oke marad kitakarit aztan meglatjuk.
*****
Azt mondtam mosni en fogok de inkabb mosson o mashol is a bejarono csinalja...na erre hogy most inkabb elsore csak a takaritasra szeretne koncentralni na mondom jo...3/4 1kor jott es nekilatott...en meg elmentem a boltba a karkotoert amit penteki vasarlasomkor szepen kifelejtettek a zacsimbol fizetes utan persze...aztan vissza es itt teveztem meg ilyenek mert parom szerint elso alkalommal maradjak itt ha kerdez valamit a no vgy ilyesmi...
*****
Ahogy hazaertem bejaroneni jol lefarasztott komolyan mondom ez annyit beszel...egybol hivtam is anyut neten modnom addig is csondben lesz.Eva is atjott hozott nekem zseles szalonkucort a Magyar boltbol,toportyut,es szalonnat is...ugyhogy gyorsan kiis prbaltuk a toportyut vagtunk lilahagymat hmmmm ngyon fini volt friss es nem az a hude kemeny.
*****
Jon apacska takarito nekik meg mindig itt van Eva hazaindul nem akar zavarni...3/8 kor ment el takaritoneni es 120-at kert el a vegen merthogy annyit itt volt...csak azt tudnam mi a pics@at csinalt annyi ideig mert akkora kosz nincs mosni nem mosott nem kellett mosogatni sem...nem ertem...szepnek szep lett minden szo se rola na de mondtam is apacskanak nem kell nekem o mert ha 100 az 100 az ne valtozzon 120ra mire vegez.
*****
Kicsit pipa voltam....hianyzik a japoban levo bejaronenink....soha egy szava nem volt...oraberre volt...mosott ha kellett,vasalt ott ugye 4-en voltunk es megis 5ora alatt vegzett (vasalas volt 1-1.5ora ebbol) jah es 2halo volt...itt meg ketten vgyunk se vasalas semmi 1 halo van erkely sincs na mind1....este 10kor hullan agyba doltem.
*****

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése