Lilypie Third Birthday tickers

Januar 8. Joga+Japan suli latogatas+shopping+mekis kaja+magyar duma!


Ma van az a nap amikor is felmegyek vegre jogazni!!!Mivel a heten megjott nem tudtam szerdan menni a vizierobikra amit marhara serelmeztem hisz en most biznyoitok apacskanak,hogy igenis talalok hobbikat es nem csak a lakasban van az eletem.

*****
Szal miutan nem tudtam menni a medencebe ma alig vartam mehessek jogazni kora reggel 9:30kor...apacska el sem hitte,hogy en felkelek de nana,hogy felkeltem.Felvettem a joga gatyomat es mar mentem is.Idos 60-70evesek vannak itt...ez a kozossgeg a hazbol van es hat ilyentajk ki mas erne ra,mint a nyugdijasok...na mind1 engem ez nem gatol es csinaltam modjaval aztan majd lesz valahogy.
*****
Jovoheten meg kiprobalom a vizierobikot addigra mar elmulik.Joga utan keszulodes es irany be a varosba mert megnezem a japan sulit parom nyomasara addig azt mondja ne fizessunk be ra mig nem is lattam mert hat lehet koszos vgy ki tudja...jo mondom elmegyek megnezni szal talalkoztam a fiuval aki bemutatta azokat a termeket ahol oktatasok lesznek egy toronyepuletben van tok kis jo kis bilding...
*****
Ugyhogy tecc es meg azt is megtudtam beszelni a mukival,hogy ha hazamegyek akkor ne usszon mar el a befizetett suli hanem utana lejarhassam...na hat igy meg vegkepp tecc mert ugye apacska szerint en azert nem kezdek bele soha semmibe mert mindig van valami kifogasom.Pl jon a lombik nem megyek uszodaba...vgy most lombik jon es nem edzhetek...meg most megyek haza azert nem megyek suliba...
*****
Ami igy is van most is tok hulyeseg elkezdenem mert egy heten egyszer van es januar 27-en kezdodik ha februar vegen megyek haza max 3-4szer megyek a suli meg marciusig van.Dehat apacskanak bizonyitanom kell igy nincsenek kifogasok nyomulok es bizonyitok....megmutatom igenis tudok en ha alarok.Mert nekem aztan akaraterobol boven adatott...Eletem 2legngyobb kihivasa o meg a gyerekcsinalas es meg nem adtam fel...mit nekem 1-2 hobbi szerzes.
*****
Suli utan meg shoppingoltam egyet...jol esett csak utalok oltozgetni na meg kivannak fogyva a meretekbol nincs semmi ram valo...Mekiben vettem kajot mar tok reg nem ettem aztan iszkiri haza...Eva jol atjott hozzam aztan kicsit dumaltunk...hasam meg jol megfajdult a mekis kajatol....jot dumcsiztunk Evivel aztan ahogy apacska jott mar indult is haza de legalabb talalkoztak en ennek orultem...vegre belettek mutatva egymasnak.
*****
Kaja pipi volt mar nem tudom milyen pipi haha-anyuval beszeltem meg ennyi.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése