Lilypie Third Birthday tickers

Januar 7. Eredmenyhirdetes...


Ma jol felkeltem es leultem bnetezni...kicsit kiadtam magambol a tegnapi szuszt...bar mar lenyugodtam...ez az en szerencsem vgy parome nem tudom de en nem vgyok haragtarto..elszall masnapra....

Dokker csorgott erdekes modon!!!Aszonta megvannak az eredmenyek FSH 18.7 (magas de nem is szamitottunk semmi jora) E2 67.7 es a TSH 1.83 azaz ngyon szepen visszament egy honap alatt!!!!Igy nem kell emelni az adagot csak szedni a napi 1 bogyot es ha minden igaz mire hazajutok lesz ez meg 0.valamennyi is ami ngyon jo a babasodasra!!!!!Vegre valami johir.

Mehettem fizetni is levettem a lovet parom adott egy masik kartyat es mentem is be.Nem is mondtam,hogy tegnap uhun nem volt semmi problema annyira rendes ez a doki itt kint ha nem lenne ilyen horribilis az ara siman nala lenne a lombik.Megnezettem a miomamat ami ugye nott az utobbi idoben...semmi baj vele nem akadalyozza majd a terhessegemet (mar majd ha lesz) nem deformalja a mehet es a mnyh is ngyon szepen valik le...minden tokeletes odabent!!! Hurraaaa!

Hazafele jovet setaltam,hogy kicsit kilevegoztessem a fejemet meg azert mindig kavajogtak bennem a tegnapi esemenyek.A parkon keresztul setaltam ugyanis a doki az East side-on van mi meg a West side-on lakunk...marha szep volt a park befagyott to nem is akarmennyire..mondjuk itt amilyen minuszok repkednek nem is csoda.

Betty baratosnem felhivtam utkozben hazafele...skype-os megoldassal telorol.Eloszor felretarcsaztam es egy fiu vette fel mondom neki Betty-vel szeretnek beszelni azt mondj amindjart adja aztan mikor mondom na szia mizu?Azt mondja szerinte ez teves...o Bea es nem Betty...ari volt a csaj...mondtam neki a szamot amit hivtam hat egy szam nem stimmelt hahaha

Mondtam neki sorry meg,hogy majd minnya megint megprobalom de fejbol hivom es lehet megint oda csorgok es akkor segitett,hogy a 3-as helyett 4est hivjak mondom koszi....szal Betynaval csacsogtam jo sokat neki most volt egy sikertelen beultije megint...Atsattyogtam a gyogyszertarba is a gyogyomert na ez is jo a dobozomon rajta van,hogy 6szor feltoltik nekem.

Azaz bemegyek ha elfogy es feltoltik minden fele recept es dokival beszeles nelkul milyen kiraly mar nem?Ugyhogy feltoltettem a kis muanyag tegelyem...biztos lattatok mar a amcsi filmekben mindenkinek ilyen sarga muanyag dobozban van a gyogyoja es rairva a gyogyo nev meg a paciense...na itt is az van nem dobozban kapod otthon orultszamra hanem kiszamolva...mennyivel egyszerubb ma.

Hazaerve nekialltam mosni...apacska meg jogazni...a kepek a parkban keszultek a telommal...azert ilyen kaki

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése