Lilypie Third Birthday tickers

December 3, Voltam a fotos suliban es csinaltam jo sok kepet!


Ma mentem a photoiskolaba megnezni es erdeklodni az arak kezdes miegymas felol...

Betaxiztam a suliig bementem jol nez ki a suli bar a fold alatt van...engem ezek mindig felelemmel toltenek el pl japanban a sok foldrenges miatt,sok minden van fold alatt pincereszben es mindig bennemvolt az a felelelm mi van ha betemeti a kijaratot es mag az epulet maga is betemet...na nem ragozom tovabb viszont tenyleg szep rendezett hely.

Januarban kezdodik egy egy hetes tanfolyam ami minden nap megy majd es az van 890$-ert igen nem irtam el 890$ aztan februarban kezdodik egy masik ami hetente lesz es 10heten keresztul na az kene nekem nem tudom mennyibe kerul de mivel meg bizom abban,hogy esetleg hazamehetek februarban igy meg arra nem fizettem be meg februar vege ho van meg?



Plusz meg a Machintos gepekhez is kell erteni mert ha nem kell tenni egy 3oras lecket 1000$ert ahol az alap dolgokat meglehet tanulni ez is ahoz kell,hogy a gepen a kepekkel dolgozni tudjgondolom.Elhoztam egy kisujsagot a sulirol aztan indultam is tovabb...utkozben elmentem egy ekszebolt elott....hat gondolhatjatok min jart az eszem....

Aztan bementem egy fodrasz szalonba ami tele volt minden fele hajapolasi szerekkel vettem valami francia cuccot ami a hajat teljesen felepiti hajhullasra jo meg minden egyebre mert allitolag felepiti a hajat barmi baja is legyen.A korpasodasomra vettem mert mar ngyon zavar de hajhullas ellen is jo lesz most meg plane(pajzsmirigy alulmukodesem miatt)



Innen mentem megtovabb es utkozben csinaltam egy csomo fotot...minden karacsonyi ruhaba oltozott mar foleg itt Manhattanban ezt eddig is gondoltam,hogy itt szep lehet a karacsony de most mar tudom is!Utkozben kerestem a Burberry boltot de nem talaltam...kerestem itt-ott telomba terkep de nem talaltam na mehettem a masikba a nagyba...
Az egy kicsit odebb van...setaltam vegig mert jol is esett na meg csinaltam a fotokat.Bementem egy cukorka boltba is.Vettem jo sok cukit.Kepzeljetek itt lehet kostolni...hat gondolhatjatok en is megkostolgattam mielott vettem beloluk talaltam 1-2ngyon finomat ;-) Mondjuk otthon nem lehetne ilyet bevezetni mert mindenki jol felzabalna a cukrokat hahaha...



A cukor kostolgatasok utan vegre odaertem a Burberry boltba...ott voltam legalabb egy orat jol korulneztem mert 4emeletes.Elmeletben itt olcsobbnak kene legyen minden amcsiban de most valahogy draganak tunt legalabbis a kistaskak.Kabatot mentem amugy nezni.Hat talantam is egy szepet...bar szurke nem is szurke talan ezustnek mondhato es fekete szorme van a kapucnian...1350$ haat ezen meg atragom magam :-S


Utkozben tok cool kirakatokat lattam ez itt felettem pl egy cipobolt kirakata!Az a piros gombos az a Burberry-e..ez meg it lent a cukorboltban keszult az uj nacimban amit vegre felavattam ;-)



Innen meg legyalogoltam a japan boltba nem fogjatok elhinni japan majonezt venni mert ma megint japan kajat fozok es az itteni majonez meg a japan teljesen mas...Sajnos a Vacsirol mar nem kerult fel foto majd holnap a tobbi kepbol meg csinalok albumot es hozom a linket ;-)
Innen mar csak hazataxiztam es foztem...Jol bekajaltunk minden elfogyott!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése