Lilypie Third Birthday tickers

December 1. Nikujyaga es egy kis fejmosas...


Mai vacsink Nikujyaga volt...ez krumplibol,hagymabol,vekonyra szeletelt disznohuzbol es ebbol a zold borso vgy hogy hivjakbol all.A szoszt meg amikor kint laktunk akkor ugy vettem a boltba keszen de mivel itt sehol nem talalom ezert nekem kellett osszehoznom.

Apacska segitett a neten megneze es adta az utasitasokat...eloszor is viz kell bele,cukor es sake meg valami edesito lotty...aztan egy keves szojaszosz...hat en mivel o annyira elfoglalt volt ezert ugy ertettem 4poharral kell bele ami nekem marha soknak tunt de 4kanalrol volt szo...hat gondolhatjatok...

Jo nem tettem bele csak 1poharral de mar az is sok volt meg ez sos es az etelnek kisse edesnek kell maradnia ezert csinyjan kell banni a szoja szosszal de hat mostmar mind1.

Itt a mi kis csinos rizsfozonk ;-)



Barna es feher rizst szoktunk keverni ngyon fini imadoooom.



Es ime a vacsi...na azert kaptam egy jokora fejmosast is ma nem is tudom mi volt apacskaval.Elvolt Washingtonban hazajott puszit adott jokedvu volt es kaja kozben meg kibukott ugy siman a semmin.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése