Lilypie Third Birthday tickers

December 2. Kicsit szomorkas a hangulatom mama...









Ma vegiggondoltam a tegnapi beszelgetest...kerestem iskolakat,tanfolyamokat amit esetleg elkezdhetnek.Kineztem egy fotos sulit es egy festo sulit.Felis hivtam oket honap pedig elmegyek megnezem.Voltam szoliban is es vettem egy bekulos sexi halorucit...este pedig gulyas volt vacsira ami ngyon jol sikerult.Jah es ugy nez ki maradok majusig hacsak nem valami csoda folytan nem tudok hazamenni februarban :-S Vettem tulipot is ngyon szeretem oket.

8 megjegyzés:

  1. De mi volt a tegnapi beszélgetés? Az nekem kimaradt. :-)

    VálaszTörlés
  2. Hat hosszu meg nem is akartam itt megirni...lenyeg az,hogy lekell magam foglalni valamivel mert nem csinalok semmit csak itthon ulok...hobby,baratszerzes stb. vegulis ilyesmirol szolt a dolog.

    VálaszTörlés
  3. Itthon vagyunk Norvegiabol. Sean imadott repulni :) Repelem nem pilota lesz :)

    Jol nez ki a gulyas! Miert majusban??? Kicsit levagyok maradva,utanna kell olvassak.
    Milyen volt a suli amit megneztel?

    VálaszTörlés
  4. Olvastalak vegig!!!!Igen kicsit levgy maradva de nem is sokat irtam rola mert nem teregetem a szennyest hahaha...suli potosuli de csak februarban indul...beszeljunk majd skype-on!!

    VálaszTörlés
  5. Hiányzol itt is,meg "odaát" is...bár én sem sokat vagyok,az igaz.
    (Enis voltam,de regiztem google-on,így ezentúl ezen a néven leszek:))

    VálaszTörlés
  6. Jo majd remelem megjegyzem az uj neved ;-)
    Ma jottek a szerelok,aztan elmentem egot veni a fara a fat este negyed 10ig diszitettem jah ozben mostam most ettem es mar lassan ejfel...holnap meg megint 1000dolgom lesz :-S

    VálaszTörlés
  7. nagyon szépek a tulipánok, kár hogy itt nincs (most)
    jut eszembe blogom....
    Megnéztem és tényleg nem küldtem meghívót, bocsi érte nem szándékos volt...
    Viszont akár hol nézem nem találok email címet, ahová küldjem, lehet én vagyok totál béna, de nem találom se itt, se ott :D

    VálaszTörlés
  8. Sziaaa
    Itt van minden fele tulip es az az egyik kedvenc viragom ;-) Email cim ott is van de az nem el...bar lehet nincs...ami el az a bridget0801@hotmail.com ;-) gondoltam,hogy nem direkt van ne aggodj ezen!

    VálaszTörlés