Lilypie Third Birthday tickers

December 4. Ma is kimozdultam itthonrol...


Ma sem lustiztam eloszor is reggel befizettem a gym-et mert igenis menni fogok!Aztan mentem a garazsba le szolni,hogy holnap hoznank le 1-2dolgot a kiberelt kuckoba.Aztan elmentem megnezni a festoiskolat.

Mindig is erdekelt a festeszet csak nem tudok meg rajzolni sem...itt meg kezdok mar mehetnek gondoltam mi bajom lehet...talaltam egy tok jo kis szakkort elmentem de nem talaltam meg...pedig lemetroztam odaig mar majdnem Harlemben van az egy utcan amig vegig gyalogoltam 3ember is beszolt...szerintetek??

Felhivtam a teloszamot ami megvolt adva de nem vettek fel hagytam uzenetet es gondoltam kicsit korulnezek erre fele hatha addig visszahivnak megadjak a cimet elmentem korulneni betevedtem egy boltba es annyi szep karacsonyi disz volt gyorsan vettem egy parat es elhataroztam elkezdem diszitgetni a lakast es a fat is meg a heten beszerzem feldiszitem.

Vettem kepeslapokat is...bar hiaba vettem meg idoben mindig kesessel kuldom el oket.Gyogyszertarban is jartam es rakerdeztem nincs e olyan gyogyszerjuk ami esetleg magas TSH-ra jo azt mondtak nincs csak doki irhatja fel :-S Sulibol nem hivtak vissza igy hazataxiztam utkozben meg lattam 1-2jo boltot majd lesetalok ere de most sok a csomag ;-P

Ezeket vettem jah es kozben Bettyvel beszeltem telon...kar,hogy nincs kamerad mert akkor mindig lathatnad mikor mit csinalok es mar akkor megmutathattam volna neked ezeket a gyoyorusegeket amiket vettem ;-) Ezekutan felmentem a gymbe es a steem room-ot is kiprobaltam (paraszoba) ez olyan mint a sauna csak parat csinalnak bele es jol izzaszt allitolag...

Ugyanis anyuval ratalaltunk egy pajzsmirigy alultermeleses oldalra es ott olvastam,hogy a szauna segit mert a meregtelenitesre ngyon jo ami nalam ngyon fontos!Ugyhogy matol nem csak a gymbe jarok majd hanem 1heten 2szer megyek a paraszobaba is ;-) Jol esett ngyon!!!

Az oldal amit talaltam az meg itt van:

http://www.gyogyulasutjai.hu/index.php?m=altgy&mod=2&az=114&#kezd


Na ez a foto ami tegnaprol lemaradt! Ez csirke japan modra...melle edemame-s krumplis salata,rizs es edemame(az a zold valami az)ngyon szeretem ezt eloszor csinaltam a csirket Pati Segitsegevel aki skype-on keresztul adta az inspiraciokat mar 2napja ;-) Innen is koszonet erte...Apacska jol bezabalt es en is tele lettem mint a duda :-D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése