Lilypie Third Birthday tickers

December 6. Ma jott a Mikulas...


Ma reggel parom kikelt az agybol reggel 7:30kor,hogy o megy edzeni...

Na mondom ez nem normalis...feloltozott es elment en meg kipattantam az agybol es kitettem az ablakba a meg M.orszagon vett mikluas csomagot es visszafekudtem az agyba.Nem sokra ra jon vissza a parom hallom nyilik az ajto zacskocsorgep lepdeles aztan bejon es visszabujik az agyba...azt mondja sokan voltak...televolt es igy nem is csinalt semmit...mondom es miert vgy olyan hideg?Azt mondja kiment a tetore korulnezni(ugye a gym is a 44.en van a teton) hat mondom egy szal poloban azt mondja jaaah...

Mondom neki nem megyunk megnezni jott-e a Mikulas...azt mondja szerinte nem jott...mondom azert nezzuk mar meg...ugye tudtam az en ajandekom amit vettem neki az ott lesz ;-) azt mondja jo de o nem hiszi,hogy jott...es mint a gyerekek ablakrol ablakra mentunk sorba...kerdi felhuzza a rolot itt hat mondom nem latod,hogy nincs mogotte semmi menjunk a nagyszobaba...ott is korulneztunk en a 3.nagy ablakban a redony mogott meglepetesszeruen eszrevettem valamit...

A nyujorki Mikulas hozta nekem csimma benne sok sok finomsag :-D Megyunk tovabb parom aszongya neki nem hozott semmit....mondom es az mi...a kisszoba ablakaban figyelt az o csimmaja hahaha...leultunk a nagyszobaban es kiszedegettuk mint a gyerekek ezt videora kellett volna venni.A kepen a jobb oldalon lathato a Magyar Mikulas csimma tarozeka a jobb oldalon meg a nyujorki Miki csimma tartomanya.

Ettunk aztan visszadoltunk mint a gyerekek a szofan es visszabobiskoltunk a teve elott...apacska delben ment el focit nezni a haverokkal egy pubba...amerikai foci minden vasarnap...had menjen addig is kikapcsolodik nem igaz?!En meg teveztem meg kicsit pihentem meg ;-) Aztan keltem elmentem szoliba...es hazagyalogoltam.

Utkozben megneztem a karifakat...tudom tudom nem karifa fenyofa...szal megneztem a felhozatalt es olyan szepek voltak,hogy egybol lemondtam a mufenyorol es alig vartam apacska uzenjen,hogy vegzett mert mondom megyunk es veszunk fat...alighogy a szoliban vegeztem mar csorgott is taliztunk egy hozzank kozeli helyen es megeztuk a mufenyoket is azert bar mar tudtam eselyuk sincs az igazival szemben.

Elmentunk es megvettuk,meg vettunk egy csokor tulipot is...na nem apacska vette hanem en a lakasba de az mind1.A fat kedden hozzak hazhoz.Hazagyalogoltunk...


Es hogy mi ez a vicces rozsaszin darab rajtam..hat meg tavaly karira kaptam Dudley a szobatarsunk barinojetol...japanban mindenkinek van ilyenje szerintem :-Pegy ilyen labtyu szeru valami...es egy vallkendo szeru valami amit ossze is lehet kapcsolni elol..ngyon meleg!!!Imadom foleg most,hogy mindig fazom...

5 megjegyzés:

  1. Tyuuuu! De jo nagy fatok van! Minekunk is nagy lesz iden!

    VálaszTörlés
  2. na várj.... ezt nem értem...
    karifa már áll?
    Hozzáteszem ilyen szépet, formásat még nem láttam. Én még 2-3 éve néztem ki egy nagyon szépet, de akkor volt 15eft azt mondtam annyit azért nem. Így most mű fenyőt vettünk, ami viszont nagyon szép.

    VálaszTörlés
  3. Kata
    Megkaptad az sms-em a nevnapodkor?

    Ancsuka
    Nana,hogy el ez itt az USA vgy ezt nem irtam a blogba na majd a kovetkezoben megirom...itt mar halaadas utan felallitjak vegulis ilyenkor mar reg karacsonyi hangulat van...jobban mint szilveszter utan nem?

    VálaszTörlés
  4. Britget.
    jaaa értem, azt tudtam, hogy most hol vagytok, de azt nem tudtam, hogy mi a szokás...
    Jó lenne itthon is bevezetni ezt, nekem tetszene :)
    A szilveszter után, azt nem értem mikre írtad.

    VálaszTörlés
  5. Hat hogy kari elott jobban van karacsonyi hangulat,mint szilveszter utan...azaz ha valaki fat allit 24-en akkor elvezi azt egy hetig es szilveszter utan mar nincs karacsonyi hangulat...sot lassan par nap es mindenki dolgozik stb. viszont ha dec elejen allit valaki fat akkor egy honapig lehet elvezni a karacsonyi hangulatot mert mar november vegen mindenhol elkezdenek diszitgetni meg arusitani minden jot ;-)

    VálaszTörlés