Lilypie Third Birthday tickers

December 7. Karifadisz vasarlas...


2kor hoztak a fat aztan elmentem a Macy's-be karifara valokat....
Nagy meglepetesemre alig volt valamilyuk.Gombog voltak vettem is meg a csucsot is de sok egyedi darab csak egyesevel veheto es jo dragan 10-15-20-40$ egy egy darab hat nem vgyok en meghuzatva...megvettem a gomboket amig 6-12esevel voltak 12-15$-ert meg meg 1-2dolgot aztan irany haza igyis 3szatyorral jottem.
*****
A masodikon meg neztem apacskanak pulcsikat mert azt akar venni de van kasmir az azt mondja anyit nem ad ki egy pulcsiert 180$ ami meg 50-60-70$ volt az meg azt mondta olyan occsonak nez ki....na mondom ennyit a vasarlas segitesrol.
*****
Aztan beugrottam abba a masik boltba ami itt van kozel hozzank kis bolt de eskuszom nektek 5szor tobb cuccuk van,mint a nagy aruhazban kar volt betaxiznom oda de mostmar mind1. szupermarketben is voltam meg vettem diszeket szal ugy jottem haza mint a malnas szamar akarom mondani malhas szamar hahaha
*****
Anyut meg meghivtam toltse nalunk a szilvesztert...de azt mondta hideg van majd jovore lejon aprilis fele amikor kicsit jobb az ido :-D

2 megjegyzés:

  1. El vagyok o tunve picit,mert sokminden osszejott amita visszajottem Norvvegiabol.
    Sokat gondolok rad! Ma mindent vegig olvasok,amivel le vagyok am maradva!
    Szep hetveget!

    VálaszTörlés
  2. Jaj remelem nincsen baj???????Ne idegelj!Irjal ma mi van!

    VálaszTörlés