Lilypie Third Birthday tickers

December 8. Teve a falon + karifa diszites...



Ma reggel is itthon voltam mert vartam a teveseket!
*****
Jottek feltettek a falra vegre...jol megis neztem a benkot nekem ngyon tetszik ez a musor :-) szorakoztato na...tevesek itt voltak pont 4elottig amint elhuztak en is lementem meg egoert a fara es aztan diszes pompaba vagtam a fankat :-)
*****
Apacska 3kor csak epp hazaugrott elokeszitettem a kis cuccat mert megy Washingtonba ugyhogy 15percet volt es mar kint is olt megint...ma egyedul alszom.
*****
Fadiszites kozben kedves regi barinommel beszelgettem 3es fel orat skypeon Claudia szerintem rekord ido volt hahaha agyba reggel azaz hajnalban mentem mert ugye nem volt itthon a macska es cincogtam :-D
*****
Kuldtem neki fotot a farol de olyan ari volt azt mondta nem nezi meg a kepet majd ha hazajon legyen meglepetes ;-)Holnap jon! Mivel a fa nincs teljesen kesz ezert ma meg csak azt mutatom meg milyen az egovel de a diszitest holnap fejezem be...igyis 4orat ugykodtem rajta.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése