Lilypie Third Birthday tickers

Szeptember 30. Pakolas...



Kilatas egesz jo a konyhabol...megha csak a park teteje is latszik...viszont a hatterben levo hazak ejszaka ngyon szepek ahogy a lakas bol kiszurodo fenyek vilagitanak ;-)

Konyha es furdo kesz...meg ma is jott 1-2 szallito jott meghoztak a vizforralomat is amit mar tok reg meg japoban megakartam venni aztan valahogy elmaradt...most meg apacska megrendelte nekem interneten mert ngyon odavoltam erte.Jo lett volna 2rendelni belole de apacska eltevesztette es csak egyet rendelt :-


Kora reggel nekem kellett a postalada kulcsot visszavinni a regi helyre mert apacska tegnap este nem volt epp a toppon es azt nem vittuk ugye magunkkal...aztan ott a kozelben voltam el a fuggonyboltban...ezek nem normalisak...mondom a csavonak,hogy mekkora kabe az ablak es hogy berelt lakas ezert nem szeretnek sokat kolteni ra erre oszt szoroz aszongya a legolcsobb is kb ugy jon ki hogy a 4ablak befuggonyozese 800ezer ft igen jol olvasod es akkor a kisszobat meg be sem fuggonyozte es aszongya ez a legolcsobb...
Na mondanom se kell nem veszunk ott fuggonyt!Ezek nem normalisak!Hazafele meg beneztem a Bed Beth and Beyond-ba vettem 1-2dolgot ami meg kell...ngyon jo kis hely es mindenhol lehet a hazhozszallitast kerni na persze penzert de akkor is nem kell hazacipelni milyen jo mar nem!
Hazaerve pakoltam tovabb.....a labaimon mar alig allok ugy faj a talpam az egesz napos menes jovestol .De alakulunk es ez a lenyeg!!Apacska hazajott es rendeltunk kajat nomad eves jah errol is van fotom majd holnap mert az a masik gepen van :-P Hajnal 2ig pakoltunk :-o

6 megjegyzés:

  1. Szia! Már egy ideje olvasom a blogodat, gondoltam előlépek a zugolvasók táborából egy kicsit.Az a zsiráfos vízforraló nagyon szuper :)).
    Biztos szépen berendezkedtek NY-ban:)
    Móni

    VálaszTörlés
  2. Szia Moni
    Orulok,hogy elobujtal es irtal par sort.Nem tudom otthon lehet-e rendelni de ha erdekel menezem az internet oldalat ahonnan rendeltuk!

    Remelhetoleg szepek leszunk majd berendezve de majd ha tovabbra is zugolvasol meglatod ;-)

    VálaszTörlés
  3. Szia Brigi!
    Megköszönném ha megnéznéd, kicsi lányom zsiráfmániás:)) Nagyon örülne egy ilyennek:))
    Olvasni pedig továbbra is fogok:)

    Móni

    VálaszTörlés
  4. Moni
    Megkerestem neked remelem itt vgy es olvasod!!!
    www.amazon.com/gp/product/B0027YN586/ref=pd_lpo_k2_dp_sr_2?pf_rd_p=486539851&pf_rd_s=lpo-top-stripe-1&pf_rd_t=201&pf_rd_i=B00005OTVI&pf_rd_m=ATVPDKIKX0DER&pf_rd_r=0C41D81GMGTH4E79SC1W

    De nem tudom,hogy kulfoldre is megy e a dolog...

    VálaszTörlés
  5. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  6. Köszönöm szépen :)))
    Szép napot,Móni

    VálaszTörlés