Lilypie Third Birthday tickers

Oktober 1. Eljott a hideg idoszak!


Elso ejszaka az uj lakasban...tegnapi kep!!!Nem tudom tegnap irtam-e de elalvas elott meglettek szamlalva a sarkok ;-)



Este ugye elmentunk tegnap vacsizni...a lanyok...


Itt fent meg a fiuk...


Itt meg az ismink tokyobol ;-D
Es akkor jojjon a mai nap...futes nincs pedig en mar nyomatnam...huvos van...nem hideg de azert huvi nekem ez.Megkerdeztem az irodaban ami a 9.emeleten van...azt mondtak a hazban van legkondi megy vgy futes...es ilyenkor szoktak varni meg par napot mert ha egyszer atallnak a futesre akkor mar nem lehet pl a legkondit bekapcsolni....es meg lehet par melegebb nap is...na most mar ezt is tudom..ott idegeskedtem miert nem kapcsol be.
Keles utan elindultam a haloba komodot venni,lampakat,dohanyzo asztalt.Mivel a bolt apacska irodajaval szemben van jol korulneztem aztan mikor megvoltak az en valasztottjaim lejott o is es megmutattam neki mi kozul kell valasztani.A komodot megvettuk,dohanyzoasztalt majd ha megjott az ulogarnitura mert parom nem tudja mennyi hely lesz es attol fuggoen dontunk a 3asztal kozott ami tetszik.
Hazafele uton vettem kajot az utcan es az volt az ebed.Nekialltam pakolni majdnem minden kesz csak a dvd-k cd-k konyvek nincsenek kirakva mert mondtam paromnak nincs hova varjon amig jon valami amire lehet pakolni mert a foldre kipakolni csak azert,hogy ne legyenek dobozok a lakasban tok hulyeseg.Hat mashogy gondolkodunk de ez nem ujdonsag.
Mikor apacska hazajott kicsit pakolasztunk aztan lementunk a haztartasi boltba es vettunk tok jo dolgokat maik meg hianyoztak pl a furdobe egy tok jo kis szappan tusfurdo meg minden ilyen tartot es a kadnal van a plafonig megy....jo most ezt nehez elkepzelni de majd mutatok kepet ha hazamegyek.Aztan bementunk itt az egyik etteremben es ott vacsiztunk.Apacska orulhet...kiprobaltunk mar par helyet miota itt vgyunk.
Hajat is mostam ami nem egyszeru mert ott nincs ilyen leveheto tusolo valami hanem a falba van epitve es ala kell allni.Nem a legjobb e3s nem nagy a vizsugara se igy 1orat vesz igenybe mire 2szer megmosom kioblitem balzsamozom kiblitem kozben borotvalkozni meg mosni magam...szetazott a kezem mire keszlettem.
Aztan agybol interneten rendeltunk szonyegeket!!!Sztornoztuk a masikakat nem azok lesznek es igy harmat vettunk nagyobbak es szerintem szebbek.1-et a nappaliba,1-et a nappali eloterebe,1-et meg az etkezobe....fotom errol nincs ...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése