Lilypie Third Birthday tickers

Szeptember 29. Koltozes az uj lakasba!



Reggel koran keltunk mert 9re mar az uj lakasban kellett lenni felvenni a kulcsokat.Tobb cuccunk lett mint gondoltuk ezert a dobozokat otthagytunk,hogy majd kesobb hozzuk el,megkezdodott a pakolas es en hamar kilettem turva a szekrenybol de nem bantam ugyis jott velem japobol az en osszerakhato feher kis szekrenykem es oda minden befer...apacskanak meg atadtam a kozelebbi szekrenyt...beepitett szekrenyekrol van szo itt es japoban is az a meno nem szekrenysorba pakolnak,mint otthon.



Apacska ma nem ment meloba meg szerencse egyedul nem is birtam volna... 9:30ra mar jottek is a szallitok.Japan ceg akik a raktarbol azaz kontenerrol hoztak a cuccunkat....dobozokat,agyunkat,tudrot ilyenek...aztan megjottek a konyhai szerek,aztan jott egy masik ceg...mi meg csak pakoltunk,mint az eszetlenek...



A konyhai szereket mindent atmostam a mosogatogepben es aztan be a szekrenybe...haat ahoz kepest,hogy mennyi helyunk van megsincs annyi helyunk mert alig ferunk el.Rendeltunk szendvicset olyan 4ora tajt meg innivalot mert egy percre sem akartunk megallni...aztan tovabb pakolas...tok kulombozo az elkepzelesunk mindenben ugyhogy nem volt konnyu dolgom es nincsenek meg butoraink sem csak ilyen kis ejjeli szekreny amibe nem igazan lehet pakolaszni...meg jo,hogy ennyi beepitett szekreny van!



Este 7kor elkezdtunk keszulodni ugyanis egyik barink itt van Japobol es megyunk egyet vacsizni...vgy 8an voltunk volt 2japan lany is tok orultem azt hittem jo kis uj tarsasagra lelek(ok a mi ismijnknek a barati voltak)vacsi egy portugal kajaldaban volt eleg jo kaja volt mondjuk megvolt az ara is...vacsi utan meg az egyik fiuhoz mentunk fel aki par utcara lakott az etteremtol...ott a fiuk meg ittak sort meg dumcsiztak az egyik csaj meg jol felb@szta az agyam de szora sem erdemes...



Viszont csak ugy volt apacska hajlando vacsi utan meg kimaradni ha a barija az italozas utan segit a dobozok atviteleben az uj helyre.Hat gondolhatjatok hajnal 1kor beestunk a regi helyunkre es vittuk a dobozokat taxival az uj helyre...viccesek voltak a fiuk ngyon de apacska jol erezte magat vegulis 3fiut is ismert kozuluk es ez engem jo erzessel toltott el...marmint az hogy jol erezte magat.

Kep is van majd elokeresem ;-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése