Lilypie Third Birthday tickers

Oktober 2. Jonnek az uj tevek!

Ma varom,hogy hozzak a teveinket meg a hzaimozit!!!!Nem kotik ossze meg semmi mert az kulon meg 100ezer ft lett volna....annyiert meg koszonjuk szepen nem majd megoldjuk amit tudunk aztan masnem ami nem megy ahoz kerunk segitseget.

Az egyik dobozbol elokerult a kinai teas szettem is amit egyik barinomtol kaptam meg kajoban egyenesen kinabol hozta nekem es meg sosem hasznaltam mert egy sajat otthonra vagytam ahol kicsomagolhatom vegre.Hat most itt az ido,hogy hasznalatba vegyem oket :-)


Tevesek megjottek letettek az arut es itt se voltak.Este apacska meg ahogy hazajott nekiallt osszeszerelni oket na nem mintha nagy elektronikai zseni lenne soooot de legalabb megprobalja.Van kulon kabel boxunk is amit rakellett telepiteni a tevere es a teven is kellett volna valamit allitani mert itt mar vannak HD minosegu adasok de nekunk valahogy valami ngyon rossz minosegu kep jott be...apacska jol ki is volt,hogy ennyire szar tevet nem vehettunk...egesz este ezzel volt elfoglalva...

2napja irtam a dobozokon evesrol hat valahogy igy nezett ki hahaha nem er am nevetni!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése