Lilypie Third Birthday tickers

Oktober 8. Az utolso nyari nap!


Szal ma hajnal 4tol fentvgyok es raultem a gepre...erre jott az alommano10elott es mar aludtam is,mint a bunda...persze igy nem tudtam intezni a jogsim...anyum hivott felveszem mondom neki alszom...aszongya jooo akkor aludjal...


En meg azt hittem azt mondja aludjak nyugodtan nem kel erte mennem....3ra kellett volna odaerni...en meg horpasztottam 1000-rel persze hivott o utana is de en olyan almos voltam se kep se hang...2kor meg mar megnyugodtam hogy se jogsi nem lesz se nem megyek anyuert alszunk...


Aztan persze felhivtam anyut fel 4fele azt mondja hol vgyok?Mondom itthon aszongya nem mentem?Mondom nem.Aszongya tokre vart a kiscsaj(Flora baba) mar teljesne bevolt zsongva,hogy megyek erre nem mentem..ugy sajnaltam de ha nem ment akkor nem ment...ez van.


IUgyhogy anyum elindult haza BKV-val...olyan szep nap volt ma pedig annyira akartam menni valamerre...a nyar utolso napja!!!!!De nem ment...sosem volt bajom az atallasal vgy alvassal nem ertem meddig fog ez igy menni?Holnap muszaj lesz elindulnom intezni valamit!



Kajat tegnaprol ettunk...neztuk a tevet es a tegnaprol ettunk kajot.Husileves labacskakkal....toltottpaki...Tescoba mentunk volna de megsem jutottunk el mert anyunak mire hazaert fajt a laba!
Mai nap meg nana,hogy megint nem ment az alvas...



2 megjegyzés:

  1. hmmm. husileves labakkal meg nyakkal? Haaat bizonyos esetekben mi sem kulonbozunk a kinaiaktol! Egyebkeny en is szeretem nagyon, egyszer csinaltam is husilevest de lab nelkul mert itt ugye nem nagyon van.....haaat Jorgi igy is kiakadt, hahahah tobb jutott nekem.....

    VálaszTörlés
  2. Bridgeeeee te is itt vgy?Akkor te vgy az a maisk japanbol nezelodo :-)Irjal nevet maskor most Jorgi-rol tudtam,hogy te vgy de amugy nem tudtam volna :-p

    VálaszTörlés