Lilypie Third Birthday tickers

A nagy vallas!!!


Amikor hazajottunk a repterrol es leultunk anyum azt mondta uljek le mert elkell mondjon valamit...
Azt mondja ne ijedjek meg nincs mar nagy baj de elkell mar mondja mert megfullad ha nem mondhatja el.Leulok es hirtelen nekem az ugrott be lehet bejelenti,hogy rakos...jo tudom de most mit is gondolhattam volna?!Aztan elkezdi mondtani...de olyan osszevissza hogy szinte semmit nem ertettem belole...azt mondja mentek belegavott a villam fa kocsiba osszetort....mondom allj allj mibe csapott bele a villam?Nem ertem...na aztan felvilagosultam.
Elvoltak a strandon...jott a vihar igy megindultak hazafele...az uton erte oket a vihar...amikor az egyik epp mellettuk allo faba jol belecsapott a villam a fa kidolt es beledolt a kocsiba...es mondom ezt nem ertem...hirtelen nem akartam felfogni mi es hogy is volt?!Nem ertettem...vgy 3szor elmondta anyu...aztan jott a rendor es kerdezte anyutol,hogy szalltak ki az autobol?Anyum aszongya hat igy...azt mondja a rendor ha kicsit gyorsabban ment volna a fa meg kicsit nem oda esett volna akkor ma anyum nem ulne itt.
Lenyeg a lenyeg totalkaros lett a kicsikocsim...meg jo,hogy lizinges igy van rajta casco...na jah casco,hogy kapnak be a bal labamat! :-@ ok fizettek allitolag 900ezret es anyumnak kellett alljon 500ezret...anyum meg nem tudott mit csinalni mert szolni nem akart rola...nem akarta a kocsi miatt idegeskedjek...ezert gyorsban elintezte,hogy minnel elobb meglegyen csinalva.
Beszeltunk mi skype-on majdnem minden nap de nem mondta egy szoval se...hat jo titoktarto kepessege van...agusztusban tortent most meg oktober van.Hat ha mondta volna nem olyan biztos,hogy megjavitattam volna...mivel 500volt a javittatas es meg visszavan vgy 1mill 300ezer
azaz ha ezt osszeadom 1.8mill abbol vehettem volna egy masik autot sot akar ugyanilyet csak nem totalkarost!Na mind1 most mar ezen kar is gondolkodni.
A lenyeg,hogy anyukam itt ul is meseli a sztorit...asszem ennel nagyobb orom nem is kell!Ezek szerint csodak megis csak vannak!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése