Lilypie Third Birthday tickers

Oktober 7.Home sweet home!!!


A repteren anyum es a batyam menyasszonya jott ki elem...anyu mindig kijon es altalaban viraggal var de most hogy korabban jott be a gep szegeny orult,hogy igy is kiert ugyanis en mar ahogy leszalltunk hivtam ot,hogy leszalltunk 1oraval hamarabb es,hogy merre jar?Meg jo,hogy nem lakunk messze(X.kerulet) es meg parkolni sem engedtek fel oket igy lent kellett megalljanak vgy epp forditva na mind1.


Gyorsan siettunk ki mert a kocsi csak ugy allt az ut szelen aztan irany haza...az egesz gyorsforgalmi mar levolt zarva amikor jottunk be a varosba biztos valami fejest vartak a repterre.Kisebb feltornyosult dugo utan hazaertunk.Egybol nekialltunk enni na de elobb udvozoltem az en kis dragamat Bellokat!



12fele jott az uncsitesom is hozta a lanyat aki 3eves...erdekes mert o azaz a kislany mar harmad uncsitesom azaz az uncsitesom lanyanak a lanya hahaha jo bonyolult mi?Ettunk jo kis husilevest meg toltott kapit aztan en mar biluxoltam az almossagtol...uncsitesomek elindultak haza...hivott kerianyum es udvozolt...en meg hivtam apacskat...aztan Kitty barinom is hivott majd kesobb Kata barinom...szal tiszta kaosz volt a nap...



Este ugy volt meg batyam is atnez munka utan de elment focizni mi meg azt gondoltuk olyan keson mar nem jonnek es 9:30kor takarodot fujtam mondvan minnya lecsukodnak a szemeim.Hat erre fel nezem meg kicsit a tevet es csorog a kaputelefon fel 11kor...megjottek batyamek...na en felkelek anyu felkel kijon pedig o kel reggel jo koran mert mostantol kocsi nelkul megy dodozoba.Ettek es utana mentek haza igy olyan fel 1korul kerulhettem agyba.
Azt hiszem felvgyok meg mindig fazva.ejjel 1szer kintvoltam pipilni aztan meg az ebresztom szolalt meg,hogy vegyem be a fogigatlom jah merthogy mindig ugyanabban az idoben kell beszedni de az idoeltolodas miatt itt hajnal 4kor csorgott fasz@ kimentem pipilni es forgolodtam meg hajnal 5ig aztan feladtam...nem tudtam elaludni...leultem a szamitogep ele...folyt kov....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése