Lilypie Third Birthday tickers

Oktober 9. Voltam Flori babanal!



Valahogy meg az alvas nem megy...igy nem sikerult a delelotti rendelesre bemennem jogsi ugyben.

Viszont anyuhoz idoben elindultam es mar 3-ra ott is voltam.Flora baba mar ngyon vart engem
2 es fel eves es anyum 5honapos kora ota vigyaz ra minden hetkoznap reggeltol fel 4ig.Szoval Flori baba ngyon okos mert mar masfel evesen csak ugy fujta a verseket a mikulasost meg a minden fele letezo verses konyvjet kivulrol fujja...az en kedvencem az oreg nene ozikeje azt is tudja ;-)

Kicsit mult 2eves mikor letettek a pelust es ha hallanatok milyen szepen tisztan beszel...egy sejpites vgy posze szo sincs a mondataban es szepen artikulal is!Mostansag meg angol orara is jar es anyumat tanitgatja hahahaSzal ngyon kis okos lany.Es bar nem soxor latott engem ngyon szeret es beszelgetunk telefonon meg beszel rolam sokat.

Mar tegnap is ngyon vart...hat olelgetett meg a hajamat csodalta es ugy mondja "AZ EN BRIGIM" hat nem edes :-) Vegre eljutottunk a Tescoba is hazafele ahol mar egybol a bejaratnal japanokba botlottunk...anyum egybol le is szolitotta oket persze beszeltek magyarul...na nem sokat mert nehezemre megy magyarul beszelgetni a japanokkal valahogy az agyam nem all ra.

Vettunk felvagottakat,sajtokat,turbo-rudit,kacsazsirt,hajfesteket,pudingot,uditoket meg nem is tudom en miket 25ezer :-o es hust meg nem is vettunk...miutan hazaertunk a mai vacsim meg ha latnatok....csaszar szalonna hagymaval,parival,retekkel es lilahagymaval!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése