Lilypie Third Birthday tickers

Oktober 10. Fini kajak....hajfestes...


Ma anyum elment a piacra es hozzattam vele cickafarkvirag teat a felfazasomra...muszaj mindent bevetnem mert lassan itt a csutortok es ha felfazas miatt kell halasztanom annak nem ngyon fogok orulni sooooot...


A mai menu gulyasleves,palacsintaval...a gulyasleveshez volt csipetke is palacsintabol pedig a kakaos es a turos a kedvencem es mikor hazajovok sokat eszem belole.Egesz nap hedereztunk anyuval...es delutani sziesztat tartottunk mert meg mindig nem megy nekem ez a normal alvasi utem...persze csak 1-2orat akartam aludni erre 5tol fel 9ig aludtam...na ebbol sem lesz alvas este...



Jaaah majdnem elfelejtettem anyum vett kacsahajt es csinalt nekem kacsazsirt ;-) este pedig befestette a hajamat a festekkel amit a tesco-ban vettunk.Most nem azert utolag gondolkodtam,hogy meg jo is,hogy nem mentem el kint fodraszhoz 25ezerert itthon megvettem 1000ft-ert a festeket es anyum befesti.Na nem mintha smucig lennek mert nem es van is ra penz de szerintem marhara irrealis mert meg se jo sapmpon nincs ott balzsam abszolut szal emg jol sem esik a dolog...itthon mindig anyum szokta...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése