Lilypie Third Birthday tickers

Szeptember 1.Repulojegyet keresek...


1kor keltem jaaaah hat kerem aki hajnalig a gepen ul az ne szoljon semmit se nem igaz?

Olyan hulyeseget almodtam nem fogjatok elhinni.A kutyusom bevolt zarva egy wc-szeru kis helysegbe(otthon M.orszagon van egy bolonese kutyusom!)es mentem haza sirva,hogy de hat miert van bezarva a kutya es mondja anyum,hogy azert mert a x.y. a csalad baratja hazakoltozott kulfoldrol jah persze hozzank es neki is van kutyaja ezert az en kutyim bevolt zarva mar nem is tudom miota abba a lukba....tisztara kivoltam es sirtam almomban...na erre keltem.

Persze tegnap sem volt egyszeru almom mert meg almomban is lakasokat nezegettem!Remelem hamarosan dontunk mert ez igy nem lesz jo. hahaha

Elmentem fogat mosni es fogselymet is hasznalok....mar 2napja nehezen tudtam az egyik fogkoznel tisztinai...erre ma kiis jott a bibi marmint egy kis resz levolt torve azert akadt a zsinor es ma a tisztassal kiis pottyant az a kis letort darab....erre mondjak azt hogy fasz@ mert meg egy honap van mire megyek haza es nem vgyok biztos benne,hogy kibirom addig felek ha raharapok valamire esetleg megjobban letorik belole raadasul ragofog...jah es igy meg biztositas hijan asszedm ha megyek fogdokihoz apacska a zsebebe nyulhat mert nem ussza meg occsoert.

Viszont uzentem az otthoni fogdokimnak,hogy mennek majd hozza bar o eppen szulni fog szerintem (neki is csodababaja van amugy) ugyhogy kerdeztem kit ajanlana ugyanis en mar 12eve hozza jarok!Meg akkor vegzett amikor en elkezdtem hozza jarni es ngyon ugyes volt mar akkor is!Ha esetleg kene a szama bar most szul.Megse mertem kerdezni a babt mert amikor utoljara beszeltem vele akkor meg csak epphogy kiderult...kitudja mi tortent azota es ha esetleg ne adj isten valami nem ugy ment akkor nem akartam volna felzaklatni semmi esetre sem!Szal nem ugy irtam neki,hogy szulsz hanem hogy o nem fog raerni valoszinu...aztan majd meglatjuk mit ir.Mindenesetre nem tom mit csinaljak es az ne megoldas,hogy egyek a masik oldalon.

Jo sokat szorcsoltem a neten megint lakasok utan....komolyan mondom lassan beallhatnek enis ugynoknek hahaha utana meg nekiindultam abba a Japan hajszalonba ahol apacska jart multheten ugyanis mar ugy levan nove a hajam hogy az rettenetes es annyi osz hajszalam van nem is hinnetek en is csak lestem :-o

Persze nem volt helyuk de beirattam magam holnap 2re szimpi a hely es csak japanok dolgoznak!Elmentem pipihusit venni,meg uditot aztan huzas haza mert lakas ugyben kell telefonalgatnom meg emaileznem!!Aztan rantott husit csinaltam rizzsel meg kelbimbo vgy mi meg sparga...imadom a rantott husit pipimellbol!Parom szerint meg zsiros kaja ugyhogy most hogy nem volt itthon kihasznalva gyorsan csinaltam magamnak ;-)



Este meg repzijegyeket kerestem a neten hat a DELTA legitarsasagot talaltam ami nem a legbiztatobb de ez az egyetlen kozvetlen jarat es meg nem szallok at sehol sem mert az 2felszallast es 2leszallast jelent azaz dupla veszely UTAAAAALOK REPULNI!Az ara viszont jo olyan 120ezer ft korul van de majd meg a heten bovebben megnezem es hetvegen megvesszuk mert apacska mar ezzel is nyustol...mintha lekesnenk vgy ilyesmi...

Kuldott egy fotot a vacsijarol a szallodaban:


4 megjegyzés:

  1. Jól néz ki apácska kajája,nyamiiii,de a tiéd sem rossz:D
    Én szeretek repülni,ezért most jót mosolyogtam azon,hogy dupla veszély.....végülis igaz....:)
    Fogat sajnálom,remélem nem törik tovább:(

    VálaszTörlés
  2. En is szerettem repulni az elejen amikor meg csak a 3. meg 4.repulesnel tartottam!De pl japanba 1evben 3szor mentem jo az utccso evekben nem de kozben voltunk erre arra europaban is szal en mar annyit repultem,hogy kirepultem magam egy eletre hahaha

    Es igazam van dupla veszely mert 2geppel is megyek.

    Fogdoki szamat ma megkapom mayatol aztan szerintem a jovoheten elmegyek hozza.

    VálaszTörlés
  3. Értem,én ennyit nem utaztam,csak 3 évig hónaponta 1-2x Brüsszelbe,plussz a nyaralásaink Rómában ,meg Milánóban,de ez összvissz 5 alkalom,többször nem voltam Olaszo.-ban.Amúgy ezek meg max 3 órás utak,tizen valahány órát lehet ki sem bírnék.:)

    VálaszTörlés
  4. Te meg a valaszaimat is elolvasod...nem vgy semmi!Eloszor en is filoztam mit fogom ulto helyembe csinalni 11oran keresztul de aludtam meg kerestrelytvenyt vittem meg vannak filmek 3is ezen a gepen ugyhogy elmegy az ido,jon a kaja mesz pippantani beszelgetsz.

    VálaszTörlés